- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
- Konu Yazar
- #21
Kaza geçirmemeniz çok iyi olmuş.. Başka zaman gezersiniz artık![]()
teşekkürler dostum :rendeer: kafamdada yarım kask vardı bi kaç parça dolu parçaları gözümede kaçtı gözüm halen daha kızarık
Kaza geçirmemeniz çok iyi olmuş.. Başka zaman gezersiniz artık![]()
Geçmiş olsun kardeşm,helede eldivensizken o rüzgarın ele vurması off o çok fena bi olayale:
ıslanıcan
her arabın pardon güzelin bi kusuru olurmuş korkut. yagmuru seven çamuruna katlanır dimi![]()