yağmur çok kötü birşey yaa :)

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kaza geçirmemeniz çok iyi olmuş.. Başka zaman gezersiniz artık;)

teşekkürler dostum :rendeer: kafamdada yarım kask vardı bi kaç parça dolu parçaları gözümede kaçtı gözüm halen daha kızarık:pale: herşeye ramen güzeldi :cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben yağmuru ve özelliklede yağmurda motor kullanmayı çok severim.. bence çok güzel....
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
akşam üstü yağan yağmurda montumu cafeye bırakıp ince tişörtle sahilde gezindim,ıslandım ama feci keyifliydi..
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben cogunuza katilamiyacagim.. Yagmurda yürümek ok ama motor? ih ih.
Hem tehlikelide..
Birde arabalarin üzerinize sicrattigi sular.
Yada önünüze gecer yoldan bütün suyu kaldirir..
Zaten görüsünüz sinirli birde yagmur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst