yağmur çok kötü birşey yaa :)

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
arkadaşlar bu gün gezinme,eğlenme,dolaşma amaçlı 2 motor geziye çıktık misi taraflarına gidiyoduk hafif yağmur çiseliyodu güzleldi.misiye yaklaştığımızda aniden dolu bastırdı kimse bir birini duymuyo sırılsıklam olduk uygun bi yer bulana kadar dümdüz ilerledik.tabi buz gibi hava biz dizlerimizi hissetmiyoruz. yağmur yüzünden eve geri dönmek zorunda kaldık :pr: neyseki kaza geçirmedik :rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
geçmiş olsun biliyorum o doluyu arabanın camı patlayacaktı az daha
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
basliga dikkat edelim lutfen o yagmur demek su demek o yagmur bizi hayatta tutuyo
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yağmur kötü değil, yağmura uygunsuz yakalanmak kötü... ama bunun derdi tatlı su motorcularının olsun...

7/24 vınnnnnnnnnnnnn
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim başıma da cok geldi böyle şeyler :) Onun da ayrı zevki var :) olsun olsun :)
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Hayatın içindeysen yapacak bişey yok keyfini çıkar . bende o yağmura yakalandım hemde sırılsıklam taksinin içinde :queen: işin espirisi taksiyle bile zor gittik sağa çektik bursada böyle bir şeye ilk defa şahit oluyorum . Allah yolda kalanlara yardım etsin . Yağmur su dur su hayattır .
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Varya o şarıl şarıl yağmur da motora binmek kadar zevkli bir şey yok benceeeeee :mrgreen: Çok seviyorum, çok..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
evde otururken yagmuru izlemek gayet güzel :p

hep derim yagmura motorabinmenin keyfi bi başka heleki üstünde yagmurlugun varsa :cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
evet yağmur cok kötü.Akşam çorlu dan aldığımız arabayı Edirneye getirmeyi zor başardık.Ve ilk gününde sanayide....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yağmur kadar, yağmurda sürmek kadar güzeli mi var? Her an Yalova yapabilirim...:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
yağmur berekettir bence ...
yağmurda motora binmek de çok zevkli ayrıca :)

Allah'a şükür sağ salim evinize dönmüşsünüz
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Hele o arap kızları yokmu hala senelerdir camdan bakıyorlar.:p:mrgreen:

buna cevabı zaten bizim cadı vermiş :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 PM ----------

evde otururken yagmuru izlemek gayet güzel :p

hep derim yagmura motorabinmenin keyfi bi başka heleki üstünde yagmurlugun varsa :cat:

demek ki arap kızlarının hepsi cadı :bounce:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Geçmiş olsun kardeşm,helede eldivensizken o rüzgarın ele vurması off o çok fena bi olay:pale:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
buna cevabı zaten bizim cadı vermiş :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 PM ----------



demek ki arap kızlarının hepsi cadı :bounce:

ıı ıhh yanlış genelleme :bounce:
her arap cadı değildir=hercadı arap değildir :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst