- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu gün gezinme,eğlenme,dolaşma amaçlı 2 motor geziye çıktık misi taraflarına gidiyoduk hafif yağmur çiseliyodu güzleldi.misiye yaklaştığımızda aniden dolu bastırdı kimse bir birini duymuyo sırılsıklam olduk uygun bi yer bulana kadar dümdüz ilerledik.tabi buz gibi hava biz dizlerimizi hissetmiyoruz. yağmur yüzünden eve geri dönmek zorunda kaldık
r: neyseki kaza geçirmedik :rendeer: