yağmur çamur neredeyse kar maceramız

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
vayyy beeee....ağzım açık baktım fotolara...

dostum bizde heyecandan hep ağzı açık kros yapıyoruz.

kankam kapat ağzını sinek falan kaçar:queen:

kask varsa sinek kaçmaz merak etme.

evet cok dogal sızın gıbı eylenmek ıcın bır cross almaklazım
sun alarda ne tarz bır motor alsam onu dusunme asamasındayım zatenn
ama bana bu kadar adrenalın fazla gelır
cok tesekurler

hayat endro ve krosta komşu fazla düşünmeye gerek yok o beğendiğin resim gerçekten süper.

tarzım olmamasına rağmen imrendim.saygılar:rendeer:

komşu tarzını değiştirirsen pişman olmassın.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kadir usta elinize motorunuza sağlık.çivi dikkat çekici olmuş, şükürki yan batmış yoksa sizi iyi uğraştırırdı
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abicim resmen çamurla savaşmışsınız valla...

Güzel fotolar.....

O çivi nasıl saplanmış lastiğe yaw....
Haa..Bide makinayı altüst edince depodaki benzin boşalmadı mı abim?

Atraksiyonu bol bir gezi olmuş...Tekrardan tebrikler....
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Abicim resmen çamurla savaşmışsınız valla...

Güzel fotolar.....

O çivi nasıl saplanmış lastiğe yaw....
Haa..Bide makinayı altüst edince depodaki benzin boşalmadı mı abim?

Atraksiyonu bol bir gezi olmuş...Tekrardan tebrikler....

gardaş gerçekten çamurla savaştık şükür çivi yan girmiş benzin aktı ama öyle çokdeyil resimden sonra hemen kaldırdık adanadan selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi selamını aldım..:)

Daha birkaç gün önce @Tequ (Mali) den konuşurken dedim ki;

"paşam benim için biraz Adana Havası içine çek..Özledim memleketimin havasını valla..:salut:"

Mali'de;

"istersen pet şişede sana yollayayım abi " dedi.. :p :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
kroscu sen ben iyiden iyiye baştan çıkaracaksın alacağım bir kross vuracağım kendimi dağlara zaten dağlarda geziyorumda karaoğlan çok ağır geliyor yavvv.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Abi selamını aldım..:)

Daha birkaç gün önce @Tequ (Mali) den konuşurken dedim ki;

"paşam benim için biraz Adana Havası içine çek..Özledim memleketimin havasını valla..:salut:"

Mali'de;

"istersen pet şişede sana yollayayım abi " dedi.. :p :queen:

gardaş hafta sonu antebe gelecegiz inşallah isterse sende gel ben sana adana havası getireyim.

kroscu sen ben iyiden iyiye baştan çıkaracaksın alacağım bir kross vuracağım kendimi dağlara zaten dağlarda geziyorumda karaoğlan çok ağır geliyor yavvv.

kara oglan gerçekten çok ağır bu işler için. sen uygun 1kros al keyfine bak.

vay bizim ilhan tic. burda :D abi saygılar. Güzel bir gün olmuş.

sizin ilhan artık bizim kroscu oldu.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi biliyorum G.antep'e geleceğinizi..:)

@Aydemir söyledi ama tam tarih belirtmemişti....:mrgreen:

Hayırlısı...Görevim olmazsa gelecem zaten abim...:cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
keşke adana'ya gelebilsem ve hepinizle tanışsam . bendede çamur ve yüksek çamurluklu hastasıyım :)
ayrıca geziniz 10 numara :wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
motoru ulaşım için kullananlardan birisiyim hiç anlamadım şu kros olayını

ama eğlenceli görünyo
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
kadir abi gene kopmuşsunuz...
bi adana ziyaretimde motor ayarlayıp bende gelmek isterim...
yapabilirmiyiz acep böyle birşey :)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
kadir abinin elinde misafirler için yedek 200 lük vardı bir tane onla gazlarsın :)
kadir abi, bu arada antep gezisi sanırım asfalt ağırlıklı olur o zaman benim motorla geleyim mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst