yağmur çamur neredeyse kar maceramız

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
42
benim asya t-1 var çinli bişey o da gider mi buraladan :) hey yarabbim yaa motor var motorrrr var ya :(
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
bir of çeksem karşıdaki dağda crosçu olurumda ortam yok ortamı geçtim motor yok ah ah neyse şimdi fotolarla idare edelim ilerde abilerim yanından yer alırım

güzel gezi güzel ortam
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
benim asya t-1 var çinli bişey o da gider mi buraladan :) hey yarabbim yaa motor var motorrrr var ya :(

gardaş yanımızda herzaman halat bulunur kaldığın yerde çekeriz merak etme.

bir of çeksem karşıdaki dağda crosçu olurumda ortam yok ortamı geçtim motor yok ah ah neyse şimdi fotolarla idare edelim ilerde abilerim yanından yer alırım

güzel gezi güzel ortam

umut ve ümit varsa her şey olur canını sıkma .
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
97
slm

kadir usta çok güzel fotolar yakalamışsın eline sağlık.bataklık maceramız aksam aksam epey terletmişti,ama güzel bir gün geçirdik
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
10
Merhaba,mükemmel bir gezi olmuş bende krossu gerçekten cok sewerim bir sorum olacak kross yaparken yani böle dağ bayır çamur vs. ne tarz kıyafetler giyersiniz korumalar vs. biraz açıklarsanz çok sewerim herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
slm

paylaşım için tşk çokgüzelolmuş
yağmur çamur vs harikasınız yeminle
bayramım gözükaram dobram harbi zevkli adamsın
benide kurosa merak sardırdınız :cat:
hepinizde 10 numarasınız devamını bekliyruz
tekeriniz yerden eksik olmasın kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kadir usta çok güzel fotolar yakalamışsın eline sağlık.bataklık maceramız aksam aksam epey terletmişti,ama güzel bir gün geçirdik

gardaş yakaladıklarımı yükledim sizde varsa ekleyin.

abi bura neresi yav:silent:

gardaş burası adana ve yaylaları yolun düşerse bekleriz.

abi supersiniz yaa...harbi tebrikler

sağol gardaş senin aradığın makinada bu işlere çok uygun.

Merhaba,mükemmel bir gezi olmuş bende krossu gerçekten cok sewerim bir sorum olacak kross yaparken yani böle dağ bayır çamur vs. ne tarz kıyafetler giyersiniz korumalar vs. biraz açıklarsanz çok sewerim herkese kazasız belasız sürüşler

aleyküm selam birader öncelikle dua imkan dahilinde bot dizlik göğüs ve sırt koruma ve mutlaka kask bu iş çok zevlidir tavsiye edilir adanadan selamlar.

paylaşım için tşk çokgüzelolmuş
yağmur çamur vs harikasınız yeminle
bayramım gözükaram dobram harbi zevkli adamsın
benide kurosa merak sardırdınız :cat:
hepinizde 10 numarasınız devamını bekliyruz
tekeriniz yerden eksik olmasın kazasız belasız sürüşler

merak başladıysa hiç vakit kaybetme derim bu zevki tattıktan sonra krossuz geçen günleri boş geçmiş sayarsın devamı haftaya antep maraş var cümlemize kazasız belasız sürüşler inşallah.

estafurullah haddime mi :)

gardaş bilirsin öğrenmenin yaşı yok mutlaka senden öğrenecek 1 şeyler vardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
"crosscu çile sever" diye bi atasözü var idi, sizinki o hesap olmuş :mrgreen: süpersiniz çok eğlenceli görünüyor. paylaşım için teşekkürler :cat:
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
187
kadir usta katılım güzel fotolar süper hele taklacı bir başka güzel bütün katılan arkadaşların emeğine saglık
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
kadir abi harikasınız abi allah sizi kazadan beladan korusun imrenerek baktım fotolara bu hafta Antep desiniz galiba abi görüşmek üzere :cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst