- Katılım
- 9 Şub 2008
- Mesajlar
- 181
vayyy beeee....ağzım açık baktım fotolara...
kankam kapat ağzını sinek falan kaçar:queen:
evet cok dogal sızın gıbı eylenmek ıcın bır cross almaklazım
sun alarda ne tarz bır motor alsam onu dusunme asamasındayım zatenn
ama bana bu kadar adrenalın fazla gelır
cok tesekurler
tarzım olmamasına rağmen imrendim.saygılar:rendeer:
kadir usta elinize motorunuza sağlık.çivi dikkat çekici olmuş, şükürki yan batmış yoksa sizi iyi uğraştırırdı
Abicim resmen çamurla savaşmışsınız valla...
Güzel fotolar.....
O çivi nasıl saplanmış lastiğe yaw....
Haa..Bide makinayı altüst edince depodaki benzin boşalmadı mı abim?
Atraksiyonu bol bir gezi olmuş...Tekrardan tebrikler....
Abi selamını aldım..
Daha birkaç gün önce @Tequ (Mali) den konuşurken dedim ki;
"paşam benim için biraz Adana Havası içine çek..Özledim memleketimin havasını valla..:salut:"
Mali'de;
"istersen pet şişede sana yollayayım abi " dedi..:queen:
kroscu sen ben iyiden iyiye baştan çıkaracaksın alacağım bir kross vuracağım kendimi dağlara zaten dağlarda geziyorumda karaoğlan çok ağır geliyor yavvv.
vay bizim ilhan tic. burdaabi saygılar. Güzel bir gün olmuş.
Abi biliyorum G.antep'e geleceğinizi..
@Aydemir söyledi ama tam tarih belirtmemişti....:mrgreen:
Hayırlısı...Görevim olmazsa gelecem zaten abim...:cat:
keşke adana'ya gelebilsem ve hepinizle tanışsam . bendede çamur ve yüksek çamurluklu hastasıyım
ayrıca geziniz 10 numara :wiinkk:
motoru ulaşım için kullananlardan birisiyim hiç anlamadım şu kros olayını
ama eğlenceli görünyo
Vaaaavvvv .... Bu mudur ... bence budur :cat:
univ. için ordayım ama su an türkiyede istirahatgardaş kroscular çamur kardeşidir sen oralımısın yoksa iş içinmi oradasın.
bu zevki tadan 1 daha başka motor kullanmak istemez.