Osmaniye İl Temsilcisi
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 356
Kadir abi yine süper bir gezi, süper fotoğraflar,paylaşım için teşekkürler abi.Bu arada su çok yükselmiş, crf nin su almaya başladığı yerlere hiç yaklaşmıyordu bile su. Aranızda olmayı ne kadar özledim, bu hafta sonu ve ondan sonraki hafta sonu Erzurumdayım, dönüşümdeki ilk gezinizde aranızdayım inşallah abi.