yağmur çamur neredeyse kar maceramız

Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kadir abi yine süper bir gezi, süper fotoğraflar,paylaşım için teşekkürler abi.Bu arada su çok yükselmiş, crf nin su almaya başladığı yerlere hiç yaklaşmıyordu bile su. Aranızda olmayı ne kadar özledim, bu hafta sonu ve ondan sonraki hafta sonu Erzurumdayım, dönüşümdeki ilk gezinizde aranızdayım inşallah abi.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Kadir kardeşim nedir bu motorların sizden çektiği ya dilleri olsada konuşsalar,güzel maceralar yaşamışsınız gaziantepte görüşürüz:rendeer::cat:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
41
Çok eğlenceli bir gezi olmuş emeği geçenlere tek tek teşekkürler.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
"crosscu çile sever" diye bi atasözü var idi, sizinki o hesap olmuş :mrgreen: süpersiniz çok eğlenceli görünüyor. paylaşım için teşekkürler :cat:

gardaş bu ata sözünü yeni duydum bak 1 de bu var hayat endro ve krosta.

kadir usta katılım güzel fotolar süper hele taklacı bir başka güzel bütün katılan arkadaşların emeğine saglık

sağol gardaş kaydedemediğimiz neler var neler.

kadir abi harikasınız abi allah sizi kazadan beladan korusun imrenerek baktım fotolara bu hafta Antep desiniz galiba abi görüşmek üzere :cat::cat::cat:

gardaş allah hepimizi kazadan beladan korusun inşallah hafta sonu oradayız.

Kadir abi yine süper bir gezi, süper fotoğraflar,paylaşım için teşekkürler abi.Bu arada su çok yükselmiş, crf nin su almaya başladığı yerlere hiç yaklaşmıyordu bile su. Aranızda olmayı ne kadar özledim, bu hafta sonu ve ondan sonraki hafta sonu Erzurumdayım, dönüşümdeki ilk gezinizde aranızdayım inşallah abi.

gardaş su gerçekten çok yükselmiş ama oda ayrı 1 zevk her zaman bekleriz.

Kadir kardeşim nedir bu motorların sizden çektiği ya dilleri olsada konuşsalar,güzel maceralar yaşamışsınız gaziantepte görüşürüz:rendeer::cat:

abi motorlar konuşuyor zeten krosa götür bizi diyorlar antepte görüşürüz inşallah.:)

Çok eğlenceli bir gezi olmuş emeği geçenlere tek tek teşekkürler.

evet gerçekten eylenceli oldu ilgi gösterenlerede teşekürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Abi katIlamadIğIm gezilerinizin fotolarIna bakarken genellikle iç geçirip keşke bende gitseydim derdim. Ama bu haftaki fotolara bakInca bayaaa bir iç geçirdim. Abi yorgunluktan ölürdüm be gelseydim. :cat: :cat: Süper.

(ArtIk motorum da yok ne yapacaksam :salut: )
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
güzel fotolar valla bende vitesli motoru ilk croosta öğrenmiştim sürmesi zevkli bişi paylasım için sağolun...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Abi katIlamadIğIm gezilerinizin fotolarIna bakarken genellikle iç geçirip keşke bende gitseydim derdim. Ama bu haftaki fotolara bakInca bayaaa bir iç geçirdim. Abi yorgunluktan ölürdüm be gelseydim. :cat: :cat: Süper.

(ArtIk motorum da yok ne yapacaksam :salut: )

sana motor buluruz canını sıkma iç geçirme.

güzel fotolar valla bende vitesli motoru ilk croosta öğrenmiştim sürmesi zevkli bişi paylasım için sağolun...

madem krosla öğrendin öyle devam etseydin keşke.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
kadir abi bu sefer bende alacam bu krosuu demeyecem.çünkü biraz uzak görünüyor motor almak bana:salut::salut: ama sundan eminim motor alırsam ve almak için elimden gelen herşeyi yapacam bu motor kross olacak:) dün aksam bile sabaha kadar kross kullandım ordan zıpla burdan in surda onunü dik bilmem ne..... tabiki ruyamda:) uyanmak istemedim valla:) dediğin gibi krossuz geçem günlerime üzülüyorum inan buna:salut: kendinize iyi bakın saygılar
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kadir abi bu sefer bende alacam bu krosuu demeyecem.çünkü biraz uzak görünüyor motor almak bana:salut::salut: ama sundan eminim motor alırsam ve almak için elimden gelen herşeyi yapacam bu motor kross olacak:) dün aksam bile sabaha kadar kross kullandım ordan zıpla burdan in surda onunü dik bilmem ne..... tabiki ruyamda:) uyanmak istemedim valla:) dediğin gibi krossuz geçem günlerime üzülüyorum inan buna:salut: kendinize iyi bakın saygılar

sendeki bu azim olduktan sonra herşey olur kafanı yorma senin makinayla takaslık bakarsan daha kolay alırsın adanadan selamlar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kankam kapat ağzını sinek falan kaçar:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst