Çok güzel bir gezi olmuş.Crf le bende kaçıyorum arada çok zevkli oluyor gerçekten çamurlu dağ,orman yolları.Bi o kadarda yorucu.
![]()
Merhaba,
Çok keyifli, hele o çamurlu yerlerden nasıl çıktınız o anlar :joker:
13.45 ve 13.53 çok iyiydi.
13.45 de dur yapmaa dedim
13.53 de durdurdum videoyueeağ açç bi coco cola tadında olmuş .
Gırgır bir yana, tam ortada sulu vıcık vıcık çamurdan geçmek yerine, sol kenar gayet temiz görünüyor, ordan deneyebilirdiniz aslında, güzel keyifli mecera olmuşYollar çok sahane görünüyor resimlerde
Darısı başımıza, kazasız belasız
Güzel bir gezi olmuş
Yağmurda sürmenin tadı gerçekten başka
Kameranızın modelini de yazar mısınız ?
işte şimdi oldu hocam video çok uzun ama çamurlu kareler çok güzel olmuş elinize sağlık kameranın şarzı nekadar gidiyor merak ettim
Paylaşım için teşekkürler.Bol çamurlu bir gezi olmuş.
anlaşılan zirvede güneş yokmuş YUSUF HOCAM,çok şanslısın be yusuf hocam,karadeniz gibi yaylası ve yeşili bol olan bir yerden gel,yine yeşili ve güzel yaylaları olan sakaryaya yerleş,biz bu güzellikleri baharda kısa bir süre görebiliyoruz,güzel gezi olmuş yüreğine sağlık,saygılar...
Yıne çamur yine çamur:santa:
Videoyu açtım fakat fazla hareketi bünye kaldırmadıale:
Karadenizi aratmıyor gibi oralar,bence çevre bittikten sonra Erdek taraflarınada gitmelisin :cat: