Yağmur Çamur Dikmen Yaylası

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hava yağmurluydu
bulutlar aşağıdaydı
dedim yukarıda zirvelerde hava açık olabilir
e bulutlar da aşağıda kalacak diye çıktım
düştüm yollara
devamı fotoğraf ve videolarda






























































Videomu da seyredin, fotoğraflarda herşey yok



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eline ayağına sağlık,keyifle okudum.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Çok güzel bir gezi olmuş.Crf le bende kaçıyorum arada çok zevkli oluyor gerçekten çamurlu dağ,orman yolları.Bi o kadarda yorucu.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
:p

Merhaba,

Çok keyifli, hele o çamurlu yerlerden nasıl çıktınız o anlar :joker:

13.45 ve 13.53 çok iyiydi.

13.45 de dur yapmaa dedim

13.53 de durdurdum videoyu :p eeağ açç bi coco cola tadında olmuş .

Gırgır bir yana, tam ortada sulu vıcık vıcık çamurdan geçmek yerine, sol kenar gayet temiz görünüyor, ordan deneyebilirdiniz aslında, güzel keyifli mecera olmuş :) Yollar çok sahane görünüyor resimlerde

Darısı başımıza, kazasız belasız
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Güzel bir gezi olmuş
Yağmurda sürmenin tadı gerçekten başka :)
Kameranızın modelini de yazar mısınız ?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Herkese güzel yorumları ve ilgileri için teşekkür ederim.


Çok güzel bir gezi olmuş.Crf le bende kaçıyorum arada çok zevkli oluyor gerçekten çamurlu dağ,orman yolları.Bi o kadarda yorucu.


evet kesinlikle çok yorucu, motoru çıkarmak için 10 saniye uğraşıyorum, sonra 10 dk dinlendim resmen bu sefer :) sonra tekrar uğraşıp sonra tekrar 10 dk vs. :)
:p

Merhaba,

Çok keyifli, hele o çamurlu yerlerden nasıl çıktınız o anlar :joker:

13.45 ve 13.53 çok iyiydi.

13.45 de dur yapmaa dedim

13.53 de durdurdum videoyu :p eeağ açç bi coco cola tadında olmuş .

Gırgır bir yana, tam ortada sulu vıcık vıcık çamurdan geçmek yerine, sol kenar gayet temiz görünüyor, ordan deneyebilirdiniz aslında, güzel keyifli mecera olmuş :) Yollar çok sahane görünüyor resimlerde

Darısı başımıza, kazasız belasız

zaten sola geçmek için di tüm gayretim :) bi de ön ve arka teker iyice dolmuştu çamurdan, ön çamurluk da çamur doluydu, ön teker zaten kitlenmişti, kayarak gidiyordu, en düz yerde bile motor yalpa yapıyodu, gaza bastıkça ön teker sabit kalıp ark teker ileriye gitmeye başladı falan filan :) teşekkürler

Güzel bir gezi olmuş
Yağmurda sürmenin tadı gerçekten başka :)
Kameranızın modelini de yazar mısınız ?

kamera next aee pro
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
işte şimdi oldu hocam video çok uzun ama çamurlu kareler çok güzel olmuş elinize sağlık kameranın şarzı nekadar gidiyor merak ettim
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Paylaşım için teşekkürler.Bol çamurlu bir gezi olmuş.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
işte şimdi oldu hocam video çok uzun ama çamurlu kareler çok güzel olmuş elinize sağlık kameranın şarzı nekadar gidiyor merak ettim


evet video uzun oldu , ama kıyamadım aradaki görüntülere de :) bayağı bi kesim yaptım aslında :)
kamera 2 saat kadar gidiyor.
Paylaşım için teşekkürler.Bol çamurlu bir gezi olmuş.

evet öyle oldu, sağolasın
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
anlaşılan zirvede güneş yokmuş YUSUF HOCAM,çok şanslısın be yusuf hocam,karadeniz gibi yaylası ve yeşili bol olan bir yerden gel,yine yeşili ve güzel yaylaları olan sakaryaya yerleş,biz bu güzellikleri baharda kısa bir süre görebiliyoruz,güzel gezi olmuş yüreğine sağlık,saygılar...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
anlaşılan zirvede güneş yokmuş YUSUF HOCAM,çok şanslısın be yusuf hocam,karadeniz gibi yaylası ve yeşili bol olan bir yerden gel,yine yeşili ve güzel yaylaları olan sakaryaya yerleş,biz bu güzellikleri baharda kısa bir süre görebiliyoruz,güzel gezi olmuş yüreğine sağlık,saygılar...

Hocam aynen öyle oldu,fakat karasal iklimleri de kendine özgü gezilecek yerleri var. Sağolasın hocam,saygılar
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Yıne çamur yine çamur:santa:
Videoyu açtım fakat fazla hareketi bünye kaldırmadı :pale:
Karadenizi aratmıyor gibi oralar,bence çevre bittikten sonra Erdek taraflarınada gitmelisin :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yıne çamur yine çamur:santa:
Videoyu açtım fakat fazla hareketi bünye kaldırmadı :pale:
Karadenizi aratmıyor gibi oralar,bence çevre bittikten sonra Erdek taraflarınada gitmelisin :cat:

evet yine çamur :)
fazla hareket derken? video geçişleri mi ?
Karadenize çok benziyor, bilhassa Trabzon yaylalarına çok benziyor, rizenin yanına yaklaşamaz yalnız :)
Erdek olabilir , aslında bu civarlarda bir çok yer var gezilecek, sağolasın, ama fırsat bulursam sizin o taraflara gelecem :)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Videoda sorun yok sorun bende:)
Kameranın elle yada sarsıntılı bir şekilde çekilen görüntüleri izleyememe gibi bir zaafım var:)garip bir durum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst