karter tapasının oraya mıknatıs koyuyorsun olmamaktan kasıtı tam olarak anlayamadım. senin motora uygun hazır olarak satılan var mı bilemiyorum ebaydan bulabilirsin belki
nasıl oldugunu bılmedıgım ıcın soruyorumsonucta kamyonlarda kullanılıyormuş.mıknatısları tam olarak nereye koyuyoruz?tıpayı actık mı yay ve suzgec var onların bulundugu yere mi?
Silindir paslanmaz çelik değil mi..? Çizilmesi çok zor gibi geliyor bana o kadar sert değildiler çapaklar..
Valla ben ybr nin çapak çıkardığını ilk defa duyuyorum,mert abi bu işi senin için işin ehli olan devamlı ybr tamir eden ustalara soracam.Aklıma gelen çıkma yağ eklemiş olabilirler ybr'ne yaparmı yaparlar...
Ya usta değiştirse görmezdik bile..Sahte yağlar piyasada çirit atıyor arkadaşlar.. 500 km sonra tekrar bir bakayım..O zamanda çıkarsa yandık...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------
GDO lu kanola yağı eklemiş olabilirler..mi acaba..?
fırat usta değiştirdiyse liposakşın yağı bilene olabilir abi
rodajda filanda değildi bildiğim kadarıyla :silent:
hayırlısı olsun.
motor yağı kullanırken motosiklet yağı olmasına dikkat edin, benim yağım mobil ful sentetik 15 / 50 dir, herkeze tavsiye ederim. yaz kış bu yağı kullanabilirsiniz, yağ değişimini motorumun kitabında 10,000de bir belirtilmiş ama ben 7000/8000 arası değiştiriyorum
Yağ değişimi yaptım bugün.:bounce:
eski yağı boşaltırken kabın dibinde yaklaşık 10-15 adet çapak vardı..
Neden kaynaklanır..? Eski yağ 15W-40 Castrol GTX..idi...:bounce:
motor yağı kullanırken motosiklet yağı olmasına dikkat edin, benim yağım mobil ful sentetik 15 / 50 dir, herkeze tavsiye ederim. yaz kış bu yağı kullanabilirsiniz, yağ değişimini motorumun kitabında 10,000de bir belirtilmiş ama ben 7000/8000 arası değiştiriyorum