- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
- Konu Yazar
- #1
Yağ değişimi yaptım bugün.:bounce:
eski yağı boşaltırken kabın dibinde yaklaşık 10-15 adet çapak vardı..
Neden kaynaklanır..? Eski yağ 15W-40 Castrol GTX..idi...:bounce:
eski yağı boşaltırken kabın dibinde yaklaşık 10-15 adet çapak vardı..
Neden kaynaklanır..? Eski yağ 15W-40 Castrol GTX..idi...:bounce: