Y2K'MI alsam Y2K Turbomu lütfen yardımm

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Y2K ile Y2K Turbo arasında kararsız kaldımm lütfen yardım edinn çok iyi bi fiyata buldummm hangisini alayımmm
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Y2K ile Y2K Turbo arasında kararsız kaldımm lütfen yardım edinn çok iyi bi fiyata buldummm hangisini alayımmm

Y2K denince aklıma sadece dijital kıyamet curcunasının yaşandığı 2000 öncesi yıllar geliyor.:silent:

Ne olaki bu Y2K? Hele turbosu nasıl olaki?:silent:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
aYe, Y2K da helikopter motoru var. Motor bu.
superbike_02.jpg


Bence sen direk helikopter al. :mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw iso yapma bunu millet alcan sanıyo sooraa :mrgreen:
yaw bırakın bunla uğrasmayın alcandan değil gecenlerde de hayabusa araştırıyo du hayatı etiket bunun:queen::queen:
bu arada aye imzana bayıldım yahuuu:queen::cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Bunlarda diğer renkleri, kararsız kalırsan diye ekliyorum. Yardımcı olur belki. :mrgreen:
onroad.jpeg

20204_0_1_2_y2k%20turbine%20superbike_Image%20by%20Max%20Turbine%20Technologies.jpg

6742.jpg

Y2K.jpg
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bakalım gönlüm turbodan yana yaa yinede tavsiyelre göre yönlenmeyi planlıyorumm o kadar para bağlıyoz dimiii :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
efendy_,iso, Ben de anladım senin olta attığını hatta düşündüm dur yazmıyım bakım tavsiyede bulunan çıkıcak mı diye sonra dayanamadım yazdım. :mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
isocum uçmak istiyorsan buna uygun tek motosiklet var.Tabi arkadaki Turboyu takmak kişisel zevkine kalmış :p



Hayırlı sürüşler güzel kardeşim :queen:

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Foruma Resim Eklerken Forum ve Ahlak Kurallarını Göz Ardı Etmeyiniz Lütfen
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
turboda kesmesse fırlatma kapsülüyle dooru marsa ,atmosferde ne olur bilmem
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yalnız kullanan arkadaşlar 180 den sonra gitmiyo diyolarrr o yüzdden tedirginimm

jantii o resimle ilgili sana bişey demiyorummm toplantıda görüşürüzzzz:mrgreen:

içimden bi ses kilitin geldiğini tehlikenin topik üzerinde gezdiğini söylüyorr eyong gurban olurumm ben ittim sen itmeeee
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Y3K çıkıcak sene başında
onu bekle bence
o piyasaya çıkınca da sonraki sene başına kadar Y4K yı beklersin...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bunlarda diğer renkleri, kararsız kalırsan diye ekliyorum. Yardımcı olur belki. :mrgreen:
onroad.jpeg

İso kırmızıdan vazcaydım, bence bunu al sen, tulumun altına da fileli çorap giyersin, acaip sehsi olar.:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Acaba benim Resmim yüzünden Yazdıgım metni kilitliyen zihniyet hayatı boyunca hiç ''Jackass'' tarzı program seyretmedimi çok merak ediyorum..? Neyse ŞERİAT'in kestigi parmak acımazmış !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst