XXXEvim ile motosiklet sahibi olmak

Katılım
27 Eyl 2024
Mesajlar
487
Motosikleti
Voge 250RR
Katılımevim Eminevim gibi yerlerin kampanyalarıyla motosiklet alan var mı? İlla motor değil, araba olur ev olur cevresinde katılan tanıdığı olan veya bizzat kendi katılmış kişiler deneyimlerini paylaşabilir mi?

Özellikle bu dönemlerde benim gibi gençlerin evi de geçtim taşıt sahibi olması çok zor gibi görünüyor...
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bunlar ev, araba,motor vermiyor yalnız sana para veriyor gidip evini arabanı motorunu kendin buluyorsun , parayıda çekilişle dağıtıyorlar belki ilk ay belki 10. ay sıra sana gelir , birde ev için 400.000 tl gibi bir rakkam sisteme giriş parası alıyorlardı güncel rakkam nedir bilmiyorum , bekle bekle sistemden çıkmak istersen bu parayıda geri vermiyorlar bilgine...yani bana pek cazip görünmedi..
 
Katılım
27 Eyl 2024
Mesajlar
487
Motosikleti
Voge 250RR
Bunlar ev, araba,motor vermiyor yalnız sana para veriyor gidip evini arabanı motorunu kendin buluyorsun , parayıda çekilişle dağıtıyorlar belki ilk ay belki 10. ay sıra sana gelir , birde ev için 400.000 tl gibi bir rakkam sisteme giriş parası alıyorlardı güncel rakkam nedir bilmiyorum , bekle bekle sistemden çıkmak istersen bu parayıda geri vermiyorlar bilgine...yani bana pek cazip görünmedi..
O zaman bir garanti alacağım en geç 1 yıl içinde gibi. Yakın tarihte en azından d segment araba almak için bile ya kredi çekmek zorundayım ya da bu sistemi kullanmak. Bana da pek cazip gelmedi ama herhalde krediden iyidir diye düşündüm. Tek eksisi 500k hayal ettiğin arabayı diyelim 2 yıl sonra parasını verecekler. O zaman o alacağın araba 1m bile olabilir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Biz şirkete bir Audi A5, bir de Volvo S60 aldık (Eminevim)
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Peşinatınız varsa yada konuşacağını marka peşinatsız kesin teslimatlı tarih verebiliyorsa mantıklı

Çevremde abi kardeş 2 ev aldılar, keza çalıştığım yerde de 0 araç alan var

Çekilişli sistem sakat. Düzenli ve eksiksiz ödeme yapamayacaksınız asla ama asla girmeyin
Sistem her gecikmeye karşılık x2 geri atıyor teslimat tarihini. Böyle arada sözleşme durdurma gibi bir şey olsa da devamında teslimat tarihinde yine sıkıntılar oluyor.

Bddk işine için girdikten sonra kesin teslimat tarihli sözleşmelerde genelde sorun olmuyor araştırdığım kadarıyla, her ne kadar problem yaşayan varsa hepsi çekilişli sözleşme yapmış yada ödemeleri aksatmış

Motorlu herhangi bir taşıtta kasko zorunluluğu var, ilk motor ve ilk kasko+sigorta olacaksa kasko+sigorta için en az 50 bini gözden çıkartın ekstra olarak

Kesin teslimatta çalışma mantığı şu:
Alınacak paranın %40ı + Anlaştığınız organizasyon ücretinin tamamlandığı aydan bir sonraki ay kesin teslimat tarihiniz oluyor

Eğer tanıdık birisi vasıtası ile giderseniz organizasyon ücreti şubeden şubeye fark ediyor. 0 bilgi yada tanıdık olmadan gidince internet sitesinde ne yazıyorsa o %yi söylüyorlar, belki pazarlık ile inebilir emin değilim.

Ayrıca şunu da söyleyeyim, Peşinatsız daha mantıklı çünkü peşinat verir iseniz peşinata da organizasyon ücreti ödüyorsunuz

Birde Alınacak paranın %40ı + Anlaştığınız organizasyon ücretini ilk aydan ödeseniz dahi parayı 5. aydan önce teslim etmiyor. Bu sebeple iyi bir hesaplama yapmanız lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst