- Konu Yazar
- #1
Merhabalar xufuk arkadaşımız bugün sağ şeritte giderken solundan hızlıca teyet geçmek isteyen bir otomobil sürücüsü arkadaşımızın direksiyonuna vurmuş ve arkaaş yere düşüp yerde sürüklenmiş
ve kolu omuz ekleminden çıkmış ve ambulansla almışlar
şuanda ewdeymiş istiraatte kolu 1 ay boyunca askıda kalıcakmış.
r:
r: Allah kimsenin başına öyle kaza bela vermesin otomobilde manyak motorun arkasında gitse nolcak ki sanki tabakhaneye bişey yetiştiriyor
4 ve daha fazla teker kullanıcılarına çok dikkat edelim.
Kazasız belasız sürüşler.