Xtz Tenere mi f650 GSmi

Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
CBf 250 mi yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum..Aklımda 2 model var aslında 3 model var da (3.sü DL 650) bence onu bu iki motosikletle karşılaştırmak çok doğru olmaz diye düşünüyorum. Boyum 188cm kilom 90. F650 GS hakkında çok şey biliyorum ama yeni çıkan Tenere ile ilgili hiçbir bilgim yok. Ben şehir içi daha çok kullanacağım ama haftasonları araziye gireceğim kesin...İkisinin de tipi hoşuma gidiyor ama Xtz biraz önde. Bmw de ABS var, elcik ısıtma var, diğerinde yok..Ama asıl önemli olan bence sürüş performansı ve konforu...Sizce hangisi özellikle yamahayı kullanan varsa yorumlarını yazarsa süper olur? (Yoksa her halukarda DL 650 mi????:silent:)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
tenere tam bir endurodur ve araziye daha yatkındır f650 yola daha yatkındır arazide nispeten iş yapar dl 650 yi ben tam turing diye sınıflandırırım yol harici gitmez şimdi ben alsam gozum kapalı gider tenere alırım ama benim arazide işim olmaz dersen bence bmw yi direkt geç dl650 al tabiki bu bir öneri ve kendi düşüncem :cat:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Xtz Tenere'nin asfalt performansı konusunda bilgi verebilecek birileri yok mu arkadaşlar? Bir de işin içine servis olayı ile parça fiyatları giriyor? Gerçi aşağı yukarı hepsinin fiyatı yakındır ama bulunabilirlik açısından hangisi öndedir acaba?
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Eğer yeni Tenere'den bahsediyorsan ben olsam XT660R mı F650GS mi derdim. Çünkü yeni Tenere'nin teknik olarak XT660R dan pek bir farkı yok. Aradaki onca farkı vermeye değmez. Sıklıkla şehiriçinde kullanacaksan heriki motor da DL650'den daha kıvraktır. Ama DL650 ile araziye girenler de tanıyorum.
Neyse ben olsam ABS'yi gözardı etmezdim, bir kere bile ihtiyaç duyacak olsam, cepte olmasını isterdim.. F650GS derdim.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
ben baghira sürücüsüyüm, üxtünde xtz 660 takılı olan bir cross bike kendisi (hani bilmiyosan),hatta şöyle diyelim yamaha xt 660 ın değişik makyajlısı... motorun arazi ve cadde performansı gercekten çok eglenceli, her ne kadar benimki supermoto durumunda ve tenereden şasi olarak daha hafif te olsa motor performansı şehir içinde gerçekten çok eglenceli,özellikle merdiven inip çıkmak, çukur hendek tümsek avlamak çok zevkli oluyor.. f650 de sürdüm ama sahibi değildim.. f650 daha oturaklı bir motor. ama performansı motor gücü aynı değerlerde.. tabi daha oturaklı derken xt 660 a göre diyorum.. tenere ile arasında pek bi fark yok gibi.. senin yerinde olsam parça fiyarlarını da göz önünde bulundurur ve düşünürdüm %de kaç asfalt %de kaç arazi istiyorum diye.. çünkü senin aradığın cevap biraz da bu sorunun içinde saklı..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Xtz Tenere'nin asfalt performansı konusunda bilgi verebilecek birileri yok mu arkadaşlar? Bir de işin içine servis olayı ile parça fiyatları giriyor? Gerçi aşağı yukarı hepsinin fiyatı yakındır ama bulunabilirlik açısından hangisi öndedir acaba?

tenere memlekette asfalt denilen aslında çukur deryası olan yollarda hiç sorun çıkarmaz yanlış hatırlamıyorsam on tekerlek 21 oldugu için yoldaki çukurların çogunu gormez :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tenere al bence. adamlar teeenerelere gidiolar:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Geçenlerde MotorOn dergisinde yeni Tenere'yi arazide öve öve bitirememişlerdi, asfaltdada beklediklerinden daha iyi çıkmıştı. Bmw alçak selesiyle senin boyundaki birini rahat ettirmez diye düşünüyorum. Benim tercihim yeni Tenere olurdu. Arazi merakın için Dl'yi tavsiye etmem, daha touring bir makina
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Ama bir de şu ABS olayı kafamı karıştırıyor...çok önemli birşey değil mi bu? Özellikle iki tekerde tekerlek kilitlenmesinin genelde hata affetmediği bir yer. Sizce ABS karar vermemde önemli bir etken olmalı mı olmamamlı mı?
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
ABS çok ama çok önemli. Sırf o yüzden BMW derim ben. Tip olarak Tenere'nin hastasıyım o ayrı. Dağ keçisiyim ben diye bağırıyor resmen.
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
tenere derim ... gerçektende güzel makina (çekirge gibi) :) benimde ilk tercihimdir enduro'da...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Eğer vaktinin %90'ını asfaltta geçireceksen F650'nin ABS'si çok önemli bir avantaj. Ama araziye bol bol çıkarım dersen, "ben bilmem beyim bilir" derim.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Ama bir de şu ABS olayı kafamı karıştırıyor...çok önemli birşey değil mi bu? Özellikle iki tekerde tekerlek kilitlenmesinin genelde hata affetmediği bir yer. Sizce ABS karar vermemde önemli bir etken olmalı mı olmamamlı mı?

ben fiiizanada gidrim arkama bakmam dersen ve deve yuku gibi yuk taşısın yolda kalmasın dere tepe duz gitsin dersen başım agrımasın borusanın kazıgını yemeyeyim dersen tenere al kurtul bu olay bu kadar basit bende tenere alacak para olsa şu anda gezi fotolarını gorurdun :cat:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Hafta içi cumartesi dahil çalışan bir insanım. Bu demek oluyor ki vaktimin çoğu asfalt üzerinde geçecek. E arazi için pazar günleri kaldı o da kaç kere olur? Bütün bunlar aslında bırakın f650 gs veya tenereyi, 650 DL diyor bana (HEm ABS hem 2 silindir,hem iri sayılacak bir gövde) Ama tenerenin de tipine hastayım yaw...::153::::155::
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
suzuki dl 650 v-strom derim....

sınıfının en iyisi ;)
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
O zaman 2007 DL alacaksın kardeş, vstromturkiye.org var. Oraya üye olup sor bu soruları, çok ikna edici cevaplar alacaksın.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Eğer ağır araziye fazla girmem diyorsan Dl senin boyutlarındaki birini oldukça rahat ettirir tabiki. Dl'yi de asfalt kuşu sanma, girdiğimiz yerlerin fotolarını görsen ağzın açık kalır eminim, ama diğer seçeneklerinle daha rahat edersin. O yüzden öncelikle nerelerde kullanacağını iyice düşün, ağır offroad yapmam diyorsan 650 segmentinde rakipsizdir.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eğer ağır araziye fazla girmem diyorsan Dl senin boyutlarındaki birini oldukça rahat ettirir tabiki. Dl'yi de asfalt kuşu sanma, girdiğimiz yerlerin fotolarını görsen ağzın açık kalır eminim, ama diğer seçeneklerinle daha rahat edersin. O yüzden öncelikle nerelerde kullanacağını iyice düşün, ağır offroad yapmam diyorsan 650 segmentinde rakipsizdir.

Bu arada abs'siz dl 650'lerin yol tutuşu nasıl?

%90 asfaltta gidecek birisi için uygun lastik seçimi yapıldıgı taktirde yinede abs'yi aratır mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst