XT660X Freestyle

Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
61398672jt0.jpg


69204463jq3.jpg


67095211gj9.jpg


47190994nl6.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=PyRp4tp_F_Y
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
bu model çok güzel gerçekten, renk olarak da bu en iyisi bence

senin çalışmalar da güzel olmuş :)

2005 te bizde de vardı bundan, beyinde bir sorun vardı sabit bir gazla giderken sürekli bir tepme yapıyordu. Fakat uzun yola çıkınca birşey olmuyordu.

Şehir içinde harika.
Aslında çok beğendiğim bir model olmasına rağmen, bu söylediğim şeyden dolayı biraz soğumuştum.

Senin motorunda hiç benzer birşey oldu mu?
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Üretim bandindaki bazi modellerde bu bahsettigin sorun mevcutmus. TPS (Throttle Position Sensor) Sensörü degistirilerek sorun cözülebiliyor.. Bende böyle bir sorun olmadi. Motorumdan müthis memnunum. Ah diyorum bazen Yamaha bu motoru ne yapip edip 80 HP civarinda yapsaydi da tadindan yenmeseydi..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi orda GATORADE içeceği gibi bi dalga var...nedir o acaba...ne işe yarar...nitro falanmı yoksa...:p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
gerçekten çok güzel motor....kazasız belasız kullan...

metehandro yrumu patlatmışsın yine enerji içeceğimiş abi
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
abi orda GATORADE içeceği gibi bi dalga var...nedir o acaba...ne işe yarar...nitro falanmı yoksa...:p

Kayak malzemeleri satan bir magazadan satin aldigim aluminyum bir matara o dostum. Bir gun ise yarar maksadi ile hem estetik hemde islevini bekleyen bir aksesuar olarak bagladim motosiklete (Yolda kalan bir motosiklete benzin aktarimi icin örnegin?)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok Güzel yaa :)

Allah Kaza Bela Vermesin, güle güle kullan... :rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
ben bu makinayı tequ gibi dandik bi adamın dandik motoruyla nası karıştırmışım aklımı sopaynan kovalayım:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu makinayı tequ gibi dandik bi adamın dandik motoruyla nası karıştırmışım aklımı sopaynan kovalayım:mrgreen:

dur sen yorulma sopayla ben kovalarım..:queen::queen:

yamaha olsun xt olsun, çamurdan olsun ben bunun gibi gocamanlarla değilde küçük küçük kardeşiyle ilgileniyom..:cherry:

YAMAHA XT 125 aaah ahh anılarım, hayallerim yine depreşti..:p


makine süper olmuş o mataradan bidene de ben alam nos tüpü gibin boyatırız nos diye yuttururuz..
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
ben bu makinayı tequ gibi dandik bi adamın dandik motoruyla nası karıştırmışım aklımı sopaynan kovalayım:mrgreen:


ahahaha güzel tek teker çekiyor eleman ama hakkını yememek lazım :) özel mesaj yollayacaktım mesaj kutusu dolu olduğu için ulaşmadı :p
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
ahahaha güzel tek teker çekiyor eleman ama hakkını yememek lazım :) özel mesaj yollayacaktım mesaj kutusu dolu olduğu için ulaşmadı :p

ya bırak abi :mrgreen:tekere almayla olmuyo bu işler :p artık sokaktaki çocuk çekiyo tekere makinayı, koysun şöyle sağlam driftli bi kaç resim tamam diyim..

çakma motorcu tequ :p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
cidden çok güzel yapmışsın motoru :cat:

Allah kaza bela vermesin + kem gözlerden korusun :bounce:
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
ya bırak abi :mrgreen:tekere almayla olmuyo bu işler :p artık sokaktaki çocuk çekiyo tekere makinayı, koysun şöyle sağlam driftli bi kaç resim tamam diyim..

çakma motorcu tequ :p


ahahaha :) Ya öyle söyleme 660 cidden çok ağır ve sağı solu belli olmayan bir makine. Tek çekmek öyle düşündüğün kadar kolay değil. Ha bak dersen ki drift buna katılırım. İddia ediyorum 660la benim kadar arka lastik eskitip para gömmüş başka biri daha yoktur :D (Tüm Antalya şahidimdir. Adanamızı çok iyi temsil ettim Antalyada)

cidden çok güzel yapmışsın motoru :cat:

Allah kaza bela vermesin + kem gözlerden korusun :bounce:

Teşekkürler Burcu. Gel bir anlaşma yapalım 2007 Full Akrapovicli GSXR 1000 kullandım ama Hayabusayıda çok merak ediyorum. Uygun bir günde Boş bir yol veya alanda gel makineleri bir kaç dakikalığına değişelim olmaz mı ? :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst