xmax 250 cc yakıştımı sizce

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Abi Allah kaza bela vermesin güle güle kullan hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
demek bundan sonra bütün il ve ilçe tabelalarının altında bu yakışıklı makinanın fotolarını göreceğiz artık,
abi özellikle senin gönlündeki motora sahip olman çok sevindirici bir haber, hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ümmet kardeş şimdi gördüm çok sevindim,hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela vermesin,tevekkeli değil artık 80km yapıyorum diyordun şimdi anlaşıldı olay:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hepinize teşekkürler iyi dilekleriniz için.

Ümmet kardeş şimdi gördüm çok sevindim,hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela vermesin,tevekkeli değil artık 80km yapıyorum diyordun şimdi anlaşıldı olay:rendeer:

hakan abi artık 80 değil 100 yakışır demi:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Hayırlı olsun güle güle kullan.Bu motorla uzun yolda çok rahat edersin
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Abi gerçekten çok sevindim.:)Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullan...:rendeer:

Artık seni kimse tutamaz.Sayende bu motoru tanımayanda senin sayende tanımış olacak.:cat:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hayırlı uğurlu olsun, iki tekerinde düz bassın. Yüzün gülmüş şimdi de yollar gülsün seni görünce.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
9000 ytl yaklaştı ahbirde sürmeye başlasam.süper olcak
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun ümmet abi allah kaza bela vermesin mutlu huzurlu binersin inşallah bende bugün sattım scooter i artık yaza iyi bişey alıcam inşallah.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
hayırlı olsun bakalım güle güle kullan abi motor güzel :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun Ümmet Abim.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Biz ne yapıcaz gezilerde bakalım:cherry:? Müzmin yavaş gurupçu kaldık iyimi:)...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan Ümmet abi...
Kazaların, hasarların ve cezaların senden uzak olması dileğiyle...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
varolun hepiniz allah size daha iyilerini nasipetsin,buarada motorumu yarın 10:30 da teslim alcam

plası: 34 FB 4229
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
abi vade farksız 12 ay taksitmi ???:silent: :p

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiğle:cat:

bu arada plaka fiyakalı :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ümmet abi ne bu hız.. Her ay motor değiştiriyosun ama bi pasta yiyemedik hala :p
Allah hayırlı etsin, kazasız belasız nice seneler gazlaman dileğiyle abi, güle güle bin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst