Diğer XGJAO 200-8 Bilgi Ve Paylaşım..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnternet Aleminde Bu Motor İle İlgili Bulabildiğin Teknik Veriler..Yaklaşık 2,5 Aydır da bu motoru kullanmaktayım..

+++ları
Konforlu
Yakıt Tüketimi Benim Hesaplarıma Göre 10 TL ile STOP edene kadar toplam 90 km yol kat ettim şehiriçinde.
Hızı Gayet İyi 130 Gördüm Fakat Hangi Viteste olursa Olsun redlinea girdiğin zamana vites arttır diye acayip bir şekilde motorda bağırma ve titreşim oluşuyor..

---leri ise
Zincir Kopardı Benide Çileden Çıkardı :D
Arka Fren Pedalı Çok Yukarıda Basana Kadar Benzin Deposuyla Haşır Neşir Oluyorum :p

Çok Şükür Kronik Bir Sorun İle Karşılaşmadım...

ve benim ilk vitesli motorum ilk zamanlarda virajlarda olsun trafik içinde olsun zorlandım fakat şimdi o eski halimden eser kalmadı :p



Motor tipi..................tek silindir 4 zamanlı
Motor Hacmi...............200 cm3 (14 HP)
Şanzıman...................5 vites /N 1 2 3 4 5[&]5 4 3 2 1 N
Çalıştırma..................Elektrik ve ayaktan
Ateşleme...................Elektronik cdi
Ön Fren.....................disk+ ABS
Arka Fren...................kampana

ve bir kaç foto


http://img203.imageshack.us/i/benveapprm.jpg/

http://img19.imageshack.us/i/xgj2008.jpg/

http://img194.imageshack.us/i/grnt0001f.jpg/

http://img815.imageshack.us/i/grnt0002.jpg/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sitede tekim galiba bu motoru kullanan olarak..!
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
hocam bu motorların piyasası nedir?sıfırı ne kadar?adamın biri sahibinden.com da 4,500 istiyo bu motora.üstelik 15000de :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun 0 ı ülkemizde yok fakat ilk çıktığı zamanlarda 3650 denn falan satılmışş...!! o pendikteki satıcıda benim :) ilan koydum fakat satarsam ne alıcam bu motor işimi çok iyi görüyor kalıplıyız biraz :(
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
konyadaki satıcı 2. el motora 4500 istemiş.dalga geçtim, msj gönderdim.şuan pazarlık aşamasındayız.fiyatı biraz daha aşağıya çekmeye çalışıyorum :queen:

ilan bu : http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...00-8-bu-fiyata-bu-moto-rkacmaz-28925399/detay

bir de "bu motor kaçmaz, ÇOK TEMİZ OLUP PAZARLIK PAYI YOKTUR KAÇIRANLAR ÜZÜLMESİN SONRA" demiş ya.4500 tlye bi de naz yapıyor utanmadan :pr:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motordan tek farkı çantaları.. yoksa aynı meret...
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
bugün msj attım adama:

-hocam iyi günler.motor elinizde mi hala?kaçırdım mı yoksa?

-evet almayı düşünüyor musnuz?

-motor ne zaman trafiğe çıktı?garantisi devam ediyor mu? son olarak bir şey daha sorayım, fiyatta bir güzellik yapabilir misiniz?

cevap gelsin, makaraya devam edecem :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oda güzel xD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst