Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnternet Aleminde Bu Motor İle İlgili Bulabildiğin Teknik Veriler..Yaklaşık 2,5 Aydır da bu motoru kullanmaktayım..
+++ları
Konforlu
Yakıt Tüketimi Benim Hesaplarıma Göre 10 TL ile STOP edene kadar toplam 90 km yol kat ettim şehiriçinde.
Hızı Gayet İyi 130 Gördüm Fakat Hangi Viteste olursa Olsun redlinea girdiğin zamana vites arttır diye acayip bir şekilde motorda bağırma ve titreşim oluşuyor..
---leri ise
Zincir Kopardı Benide Çileden Çıkardı
Arka Fren Pedalı Çok Yukarıda Basana Kadar Benzin Deposuyla Haşır Neşir Oluyorum
Çok Şükür Kronik Bir Sorun İle Karşılaşmadım...
ve benim ilk vitesli motorum ilk zamanlarda virajlarda olsun trafik içinde olsun zorlandım fakat şimdi o eski halimden eser kalmadı
Motor tipi..................tek silindir 4 zamanlı
Motor Hacmi...............200 cm3 (14 HP)
Şanzıman...................5 vites /N 1 2 3 4 5[&]5 4 3 2 1 N
Çalıştırma..................Elektrik ve ayaktan
Ateşleme...................Elektronik cdi
Ön Fren.....................disk+ ABS
Arka Fren...................kampana
ve bir kaç foto
http://img203.imageshack.us/i/benveapprm.jpg/
http://img19.imageshack.us/i/xgj2008.jpg/
http://img194.imageshack.us/i/grnt0001f.jpg/
http://img815.imageshack.us/i/grnt0002.jpg/
+++ları
Konforlu
Yakıt Tüketimi Benim Hesaplarıma Göre 10 TL ile STOP edene kadar toplam 90 km yol kat ettim şehiriçinde.
Hızı Gayet İyi 130 Gördüm Fakat Hangi Viteste olursa Olsun redlinea girdiğin zamana vites arttır diye acayip bir şekilde motorda bağırma ve titreşim oluşuyor..
---leri ise
Zincir Kopardı Benide Çileden Çıkardı
Arka Fren Pedalı Çok Yukarıda Basana Kadar Benzin Deposuyla Haşır Neşir Oluyorum
Çok Şükür Kronik Bir Sorun İle Karşılaşmadım...
ve benim ilk vitesli motorum ilk zamanlarda virajlarda olsun trafik içinde olsun zorlandım fakat şimdi o eski halimden eser kalmadı
Motor tipi..................tek silindir 4 zamanlı
Motor Hacmi...............200 cm3 (14 HP)
Şanzıman...................5 vites /N 1 2 3 4 5[&]5 4 3 2 1 N
Çalıştırma..................Elektrik ve ayaktan
Ateşleme...................Elektronik cdi
Ön Fren.....................disk+ ABS
Arka Fren...................kampana
ve bir kaç foto
http://img203.imageshack.us/i/benveapprm.jpg/
http://img19.imageshack.us/i/xgj2008.jpg/
http://img194.imageshack.us/i/grnt0001f.jpg/
http://img815.imageshack.us/i/grnt0002.jpg/