Xenon Far Uygulaması GT 250 R !

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Xenon Farımız H.I.D Conversion kit sadece kısa H3 tipinde 8000K fiyatı 200 ytl

Uzun Far içinde Philips'in Diamond Vision Beyaz ampulünü aldım oda 5000 K fiyatı 75 ytl 2 adet

Xenonu takmak kolay ama kafa grenajını sök ayna,sinyal yan grenajlar ile ugraşıyla birlikte 1.5 -2 saati buluyor. Xenon'un Beynini kafa grenajının demirine bagladım.

Xenonu açtık görüntü muhteşem :cat: gözlerim kamaştı desek yeridir:p

Resimden pek bişey anlaşılmıyor ama sizlerin begeninize sunuyorum

Resimler ve Video

Video Linki: http://www.youtube.com/watch?v=-fN8CAL7ndY


Beyini monte ettiğimiz yerin resimi ama işlem sırasında unuttuk fotoyu cekmeyi





Gece Görüşü Açık Flash Kapalı Çekim Xenon




Gece Görüşü Açık Flash Açık Çekim Xenon




Normal Mod Flash Açık Çekim Xenon



Normal Mod Flash Açık Çekim Uzun Far Beyaz Ampul

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Tek kelimeyle HARİKA :)

Hayırlı olsun, çok yakışmış :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel olmuş
motoruna verdiğin emeğin karşılığı ortaya çıktı iice
reflektör çalışmalarınada bakmıştım dün
xenon da takılınca çok güzel olmuş
işin açığı ilk defa bi 250 r ı beyendim:):cat:
allah kasa bela vermesin..:rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
aydınlatma iyi oldu mu?
muzdaripim bu hyorun aydınlatmasından, parçalı ışık yapıyor, gece iyi göremiyorum önümü.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Tek kelimeyle HARİKA :)

Hayırlı olsun, çok yakışmış :cat:

Sagol D C R Dostum :cat:

güzel olmuş
motoruna verdiğin emeğin karşılığı ortaya çıktı iice
reflektör çalışmalarınada bakmıştım dün
xenon da takılınca çok güzel olmuş
işin açığı ilk defa bi 250 r ı beyendim:):cat:
allah kasa bela vermesin..:rendeer:

Amin hocam :rendeer: çok sagol
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Abi bir harikasın ya..:)
Supersport makineye yapılacak en güzel şeyleri yapıyosun.. :cat:
Çok güzel olmuş.. :rendeer:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
benimde hoşuma gidiyor martenin çalışmaları...

Sagol mete hocam :rendeer:

aydınlatma iyi oldu mu?
muzdaripim bu hyorun aydınlatmasından, parçalı ışık yapıyor, gece iyi göremiyorum önümü.

Harika oldu kısa uzun dan daha çok ışık veriyo uzuna gerek kalmadı bence :cat:

Abi bir harikasın ya..:)
Supersport makineye yapılacak en güzel şeyleri yapıyosun.. :cat:
Çok güzel olmuş.. :rendeer:

Eyw. serhat kardeşim Darısıı senin CBR 125 in başına :cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bu hyosung en beğendiğim gt250r lardan biri oldu valla
çakar da takmıştın sanırım motoruna ve çok şık olmuştu
valla zevkli adamsın vesselam
:cat:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
güzel olmuş eline saglık. maliyeti ne kaadaar bize oluru ne kadar?
bu kiti nereden temin ettik gibi detaylı bilgileri alabilirmiyiz?
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
güzel olmuş eline saglık. maliyeti ne kaadaar bize oluru ne kadar?
bu kiti nereden temin ettik gibi detaylı bilgileri alabilirmiyiz?

Sadece kısa 200 uzun-kısa :400 ytl H.I.D marka... Helios Ve Mtech markalarda var

Ben İst/Aksaraya Oto Aksesuarcılarından aldım Anadolu Yakasında Bagdat Caddesi üzerinde bulunan her motosiklet satan yada aksesuar satan kişilerde bulabilirsin Avrupa yakasında Maslak Atatürk oto Sanayi sitesinde bulabilirisn dostum:cat:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
keşke diamond visiona o kadar para vermeseydiniz uzunlar sarı standart yansaydı daha iyi aydınlatırdı bende eski aracıma sizin gibi aynı şekilde kısalara 50 watt xenon uzunlara diamond vision takmıştım uyum olsun diye ama sellektör yapınca hiç farkedilmiyordu bile direkt değiştirdim 80 lira boşa gitti... sarı standart %30 daha fazla ışık veren yine philipsin bi serisi var uzunlara bu sefer onu taktım xenonun üstüne bide sellektör yapınca ortalık panayır yerine dönüyordu :p
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
bu xenon kiti otomobillerde kullanılanlar ile aynı mı acaba?
motosikletlerin aküleri daha zayıf, farklı bir xenon kit mi kullanılıyor?
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
keşke diamond visiona o kadar para vermeseydiniz uzunlar sarı standart yansaydı daha iyi aydınlatırdı bende eski aracıma sizin gibi aynı şekilde kısalara 50 watt xenon uzunlara diamond vision takmıştım uyum olsun diye ama sellektör yapınca hiç farkedilmiyordu bile direkt değiştirdim 80 lira boşa gitti... sarı standart %30 daha fazla ışık veren yine philipsin bi serisi var uzunlara bu sefer onu taktım xenonun üstüne bide sellektör yapınca ortalık panayır yerine dönüyordu :p

Markası adı nedir hocam tam olarak ?
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
sarı ışık veren uzun farda kullandığım ampulleri soruyorsanız philips nightguide serisi % 50 daha fazla ışık veriyormuş www.otopol.com dan satın alabilirsiniz ben oradan temin etmiştim....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok şık olmuş tebrikler.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst