Hayırlı olsun xenon farlar.
Yanlız xenon farları sıklıkla açıp kapamak ampülünün ömrünü kısaltıyor.
Uzunlara geçerken kısalar sönüyor. Sık sık uzunlara geçmek xenon ampül açısından sıkıntı olabilir.
Selektörde muhtemelen ikisi yanıyor ama sadece uzuna geçerken uzun far yanıyor (H4 ampülde olduğu gibi gıcık bir durum)
Uzunlar yanarken kısalarında kapanmaması için bir elektrikçiye başvurabilirsiniz.
H4 tipi ampüllerde olmuyor ama bu şekilde iki mercekli bir far sisteminde bu ayarlanabilir belki.
ya bendede kanuni 200 racer var benim de ışıklar yetmiyor bunada uygulayabilirmiyiz benide bilgilendirirsen sevinirim.şimdiden teşekkür ederim.
Herkesin istediği düzeyde güzel ve güvenli bir aydınlanma yakalamışsın,güle güle kullan ama bir çok büyük hacimli ve yüksek amperli motorlarda dahi bir
çok kişiden sorunlar yaşadıklarını okuyoruz.
İnşallah sende bir problem çıkarmaz da keyfini sürersin,kal sağlıcakla...
Teknik detayını bilmiyorum, inşaallah sorunsuz kullanırsın çünkü görünüş olarak çok güzel olmuş, eline, emeğine sağlık. Ayrıca c(j)ant bantlarının rengini de motosikletinin rengine çok güzel uydurmuşsun. Gördüğüm en güzel gt250r'lardan biri...
güzel çalışma bence bunu hyosung a gönderinde standart yapısın şu xenonu.