Xenon Far Uygulaması GT 250 R !

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun xenon farlar.

Yanlız xenon farları sıklıkla açıp kapamak ampülünün ömrünü kısaltıyor.

Uzunlara geçerken kısalar sönüyor. Sık sık uzunlara geçmek xenon ampül açısından sıkıntı olabilir.

Selektörde muhtemelen ikisi yanıyor ama sadece uzuna geçerken uzun far yanıyor (H4 ampülde olduğu gibi gıcık bir durum)

Uzunlar yanarken kısalarında kapanmaması için bir elektrikçiye başvurabilirsiniz.

H4 tipi ampüllerde olmuyor ama bu şekilde iki mercekli bir far sisteminde bu ayarlanabilir belki.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ya bendede kanuni 200 racer var benim de ışıklar yetmiyor bunada uygulayabilirmiyiz benide bilgilendirirsen sevinirim.şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Herkesin istediği düzeyde güzel ve güvenli bir aydınlanma yakalamışsın,güle güle kullan ama bir çok büyük hacimli ve yüksek amperli motorlarda dahi bir
çok kişiden sorunlar yaşadıklarını okuyoruz.
İnşallah sende bir problem çıkarmaz da keyfini sürersin,kal sağlıcakla...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Hayırlı olsun xenon farlar.

Yanlız xenon farları sıklıkla açıp kapamak ampülünün ömrünü kısaltıyor.

Uzunlara geçerken kısalar sönüyor. Sık sık uzunlara geçmek xenon ampül açısından sıkıntı olabilir.

Selektörde muhtemelen ikisi yanıyor ama sadece uzuna geçerken uzun far yanıyor (H4 ampülde olduğu gibi gıcık bir durum)

Uzunlar yanarken kısalarında kapanmaması için bir elektrikçiye başvurabilirsiniz.

H4 tipi ampüllerde olmuyor ama bu şekilde iki mercekli bir far sisteminde bu ayarlanabilir belki.

Sagol dostum :cat:

Haklısın dostum ama kafa grenajını sökmek ölüm bi bakıma :cat:

ya bendede kanuni 200 racer var benim de ışıklar yetmiyor bunada uygulayabilirmiyiz benide bilgilendirirsen sevinirim.şimdiden teşekkür ederim.

Kanuni Racerin far tipi nedir o konu hakkında bilgim yok H1 H3 H4 H7 v.s ?

Ama Racer için ugrasmaya degmez dicem pahalı bi sistem çünkü :cat:

Herkesin istediği düzeyde güzel ve güvenli bir aydınlanma yakalamışsın,güle güle kullan ama bir çok büyük hacimli ve yüksek amperli motorlarda dahi bir
çok kişiden sorunlar yaşadıklarını okuyoruz.
İnşallah sende bir problem çıkarmaz da keyfini sürersin,kal sağlıcakla...

Sagol dostum bu konu hakkında senin dedigin gibi sorunlar cıkacagını duydum uzun kısa xenon far sistemi motosiklet için pek uygun olmadıgı duydum bende sadece kısa aldım... Uzun -kısa bi xenon lar amper olayı yüzünden sargı ve konjektöre zarar veriyormus xenon satan kişinin acıklaması :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Teknik detayını bilmiyorum, inşaallah sorunsuz kullanırsın çünkü görünüş olarak çok güzel olmuş, eline, emeğine sağlık. Ayrıca c(j)ant bantlarının rengini de motosikletinin rengine çok güzel uydurmuşsun. Gördüğüm en güzel gt250r'lardan biri...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Teknik detayını bilmiyorum, inşaallah sorunsuz kullanırsın çünkü görünüş olarak çok güzel olmuş, eline, emeğine sağlık. Ayrıca c(j)ant bantlarının rengini de motosikletinin rengine çok güzel uydurmuşsun. Gördüğüm en güzel gt250r'lardan biri...

Çok Sagol hocamm:cat::cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
güzel çalışma bence bunu hyosung a gönderinde standart yapısın şu xenonu.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
17
çok harika ya bugün bende sorucaktım ama kaldı nasıl uyduruyolar onu anlamadım yuvalar farklı.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Söylemeyi unuttum
Angel eye uygulamasıda güzel oluyor

Farlar mercekli ve oval olduğu için çevresine çok yakışır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper bişe bu zenon,gözü almıyor hiç.. çok güzel olmuş:cat:. disko ışığı gibi bi tek müzik eksik:queen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
GT250R'ın en sevdiğim rengine xenon yakışmış hakkaten...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı olsun cok sık olmus...ama cok cabuk akü bıtiriyormus sanırım...herkes alta xenon uste beyaz far tavsıye edıo herhalde bı cevrelerıne mavı yada beyaz angel eyes taktırırsan muthı olur asm kardesımınde dedıgı gıb
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst