Xenon Far Uygulaması GT 250 R !

Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
bende dusunuyordum acikcasi marten-1907 kardesim ancak uzun hesaplamalarimdan sonra hesaplamalarim sonucu birbucuk iki ayda akuyu bitiriyorum eger xenon far takarsam cunku uzun yolda cok fazla kullanmayacagimi ve genellikle sehir icinde ve kisa mesafede kullanacagimi goz onune alirsak ve zaten xenon farin isinmasi yaklasik3-5 saniyeyi buluyor ve tam randimana gecmesi ve iyi isik vermeside 15 saniyede gerceklesiyor ki bu surede 17 ampere kadarda akim cektigine gore kisa mesafe kullanim icin akuye dusman bir sistem bende hesapladim mevcut tum aydinlatmayi led yaparsakda 4 amperlik bir kazancim var tabii bu hesaplamalari bilincli yaptim cunku ben otomotiv sektorunde calismakta olan birisiyim.bu durumda alternatorumu guclendirmem gerekecek.senin aku konusunda bir sikayetin oldumu xenon fari taktikdan sonra?bu konuda bilgi verirsen sevinirim.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
saol crazyboyone tesekkurler bu arada forumda konulari bulma ve ilgili yerlerde konu acma konusundada son derece acemiyim mesela bazi arkadaslara ozel mesaj gonderebiliyormuyuz?xenon fari yapan arkadasa ozel mesaj atmayi denedim bu sayfada ama beceremedim
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yaparsın abım o kısının resmınun ustune tıkla onun sayfası karsına cıkar sol kosede ozel mesaj at var ona tıkla ve ne ıstıosan yaZ:))) Bıde abı katılımcı olya :) aramıza katıl soguk kalma uzaktan kalma abı :)...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst