- Katılım
- 2 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,637
bende dusunuyordum acikcasi marten-1907 kardesim ancak uzun hesaplamalarimdan sonra hesaplamalarim sonucu birbucuk iki ayda akuyu bitiriyorum eger xenon far takarsam cunku uzun yolda cok fazla kullanmayacagimi ve genellikle sehir icinde ve kisa mesafede kullanacagimi goz onune alirsak ve zaten xenon farin isinmasi yaklasik3-5 saniyeyi buluyor ve tam randimana gecmesi ve iyi isik vermeside 15 saniyede gerceklesiyor ki bu surede 17 ampere kadarda akim cektigine gore kisa mesafe kullanim icin akuye dusman bir sistem bende hesapladim mevcut tum aydinlatmayi led yaparsakda 4 amperlik bir kazancim var tabii bu hesaplamalari bilincli yaptim cunku ben otomotiv sektorunde calismakta olan birisiyim.bu durumda alternatorumu guclendirmem gerekecek.senin aku konusunda bir sikayetin oldumu xenon fari taktikdan sonra?bu konuda bilgi verirsen sevinirim.