Iki sorum olacak
Xenonu takmaniz icin motorunuzun far kismina mercek takmaniz gerekiyor, bunu arastirdinizmi
ikincisi neden Xenon takmak istiyorsunuz?
Bitirmez. Normal farlar 55W xenon ise 35W.
Arabalar için üretilen xenon balastları daha büyük olur. Motosiklet balastları slim tiptir. Motosiklette yer bulursan olur.
Haaa parana kıyıp aldın xenonları ve gönül rahatlığıyla yola çıktın. Olacağı söyleyeyim. Gece bir bakacaksın ki öncekinden hiç farkı yok. Hatta daha bile kötü gösteriyor. Sadece rengi beyaz.
Iste o yuzden en azindan Philips in yada Osramin Night breaker tipi ampulunu alin diyecegim ,
hem maliyeti ucuz, hem daha parlak hemde araca bir zarari yok
yok 55w takıncada ya ampul kablosunu yakıyor far çanagını -parlak kısım-balık pulu gibi atmaya başlıyor,far camı çatlamış gibi izler oluşuyor bazende korna çalmıyorBu ampullerin 35 watt'lıkları varmı?
Iki sorum olacak
Xenonu takmaniz icin motorunuzun far kismina mercek takmaniz gerekiyor, bunu arastirdinizmi
ikincisi neden Xenon takmak istiyorsunuz?
birde neden ACİL ?
r:
r:
Sonuçları bizimle de paylaşırsan sevinirim.:wiinkk:
hemen yarın alacağım o yüzden![]()
aküne herhangi bir zarar vermez...
hem arabamda hem motorumda xenon far kullanıyorum...
gayet memnunum...
yağmurlu havalarda hele on numara görüş verir..
ben tavsiye ederim...
konuyu birkaç gün önce açsaydın ya , iki ayağımız bir pabuca girdi şimdi![]()
xenon u aküye bağlarsan kaldırmaz lambaya gelen kablolara bağlayacan orası alternatif akımdır çalışması için 4 diyottan regüle devresi yaptır eloktronik bilgisi olan birine dağa randımanlı olur problem çıkarsa buraya yaz yardımcı olmaya çalışayım
bağlaması çok basit..
sadece aküden sigorta kablosu çekeceksin...
motorun marka ve modelini söylersen yardımcı olmaya çalışırım...
gittigidiyor da motosiklet için satılıyordu xenon far...
linkini bulursam paylaşırım...