- Katılım
- 1 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,944
- Konu Yazar
- #41
Arkadaşlar sanırım bizim xenon işi yaş oldu.
Çünkü motosikletin üzerinde fazla değişiklik yapmak istemiyorum.Kesip bozma işleri olmayacak kesinlikle.Arkadaşlar jawacı abimiz alarm satıyordu.Onda hala daha varsa bu ürünü alacağım.Bugün söküp baktım.(Motosikletimin 2008 modelinde alarm+uzaktan çalıştırma vardı benimkinde yok.)Soketler hazır.Sadece maddiyatı düşürme açısından yapılmış bir uygulama olarak sökmüşler alarm ve uzaktan çalıştırmayı.Gerçekten güzel bir ürüne benziyordu.Eğer varsa 30 lira ayırabilirim.