Xenon alacağım dayanamıyorum. . .

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar sanırım bizim xenon işi yaş oldu.:)Çünkü motosikletin üzerinde fazla değişiklik yapmak istemiyorum.Kesip bozma işleri olmayacak kesinlikle.Arkadaşlar jawacı abimiz alarm satıyordu.Onda hala daha varsa bu ürünü alacağım.Bugün söküp baktım.(Motosikletimin 2008 modelinde alarm+uzaktan çalıştırma vardı benimkinde yok.)Soketler hazır.Sadece maddiyatı düşürme açısından yapılmış bir uygulama olarak sökmüşler alarm ve uzaktan çalıştırmayı.Gerçekten güzel bir ürüne benziyordu.Eğer varsa 30 lira ayırabilirim.:)
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Xenonu akşam motorun servisinde bir ybr125 te gördüm. adam far açıkken marşa bastı rolantide 30 sn kadar calışana kadar farın gücü bi düştü bi yükseldi aynı far acıkken sinyal yakıyonda farlarda göz kırpar gibi oluyor ya işte aynı öyle.Ustaya sordum bu niye böyle yapıyor diye aküden kaynaklnır biraz çalışınca kendini toparlar dedi.Peki bu fara zararlı degilmi dedim bir zararı olmaz dedi.
Normal ampülünü H4 yaparsan sonucu yazarsan sevinirim. Bende h4 yaptırmayı düşünüyorum.
Alarm konusuna gelince 30 tlye zaten motosiklet aksesuarcılarında satıyolar jawacı abiye ulaşamazsan
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
aslında hummalı bir çalışma ile olmayacak iş değil. çıkmacılardan iki(kendi motorum için 2 tane lazım, normalde 1 sanırım) adet mercek(ki en ucuzu ladanın bir araba modelinde var) ve gerekli kablolar. eğer motosikletimizin aküsü yetersizse, yetecek bir akü de alınmalıdır. bundan sonra elimiz yatkınsa kendimiz bişiler yapabiliriz. yok, sizde benim gibi beceriksizseniz, sanayide bir fiberciye kalıp yaptırıp, elektrikçiye tesisatını çektirebilirsiniz. tabi bunların hepsi vakite ve nakite bakıyor. ben ikisini de ayarladığım bir zaman bu projeye atılabilirim. Eğer atılırsam, detaylı fotoları yollarım. herkese selamlar :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
aslında hummalı bir çalışma ile olmayacak iş değil. çıkmacılardan iki(kendi motorum için 2 tane lazım, normalde 1 sanırım) adet mercek(ki en ucuzu ladanın bir araba modelinde var) ve gerekli kablolar. eğer motosikletimizin aküsü yetersizse, yetecek bir akü de alınmalıdır. bundan sonra elimiz yatkınsa kendimiz bişiler yapabiliriz. yok, sizde benim gibi beceriksizseniz, sanayide bir fiberciye kalıp yaptırıp, elektrikçiye tesisatını çektirebilirsiniz. tabi bunların hepsi vakite ve nakite bakıyor. ben ikisini de ayarladığım bir zaman bu projeye atılabilirim. Eğer atılırsam, detaylı fotoları yollarım. herkese selamlar :)

Peki aküyü büyüttün hadi 15A diyelim..peki Statör ne olacak? kaç Watt güç üretiyor? peki Aküyü uygun Voltaj da şarj etmesi gereken konjektör bu işi yapa bilecek mi?

Öncelikle ürettiğin enerjiyi kontrol et.,daha sonra da konjektörü:bounce:

Sadece ''hummalı'' bir çalışma ve akü değişimi ile olmuyor bazı işler.
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
Peki aküyü büyüttün hadi 15A diyelim..peki Statör ne olacak? kaç Watt güç üretiyor? peki Aküyü uygun Voltaj da şarj etmesi gereken konjektör bu işi yapa bilecek mi?

Öncelikle ürettiğin enerjiyi kontrol et.,daha sonra da konjektörü:bounce:

Sadece ''hummalı'' bir çalışma ve akü değişimi ile olmuyor bazı işler.

"hummalı" çalışma ile olmaz denen çok şey oluyor sen merak etme :wiinkk:
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
japon malı xenon tr de yok denicek kadar azdır

gerçek japon malı xenon çift fiatı 530 dolar

tr de satılan butun xenonlar çin malıdır Mtech dahil

Mtech in kutusunda dikkatlice okursanız tecnology by japon yazar yani made in japon değil
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar bgün gittim konuştum.Japon malı değil kore malıymış ürünler.3 tane crypton ve bir tane modenasa takılmış.Henüz sorun yok.Linki veriyorum.Linkteki yazıları türkçe tercüme edebilen varsa sevinirim.:rendeer:İyi forumlar.
http://www.hidlightsusa.com/product.asp?id=M-X5-8k-H4-KIT

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------

Arkadaşlar diyelim ki xenon alamadık.Benim farım gibi odaklanma sorunu olmayan bildiğiniz kaliteli(gerçekten kaliteli) beyaz ampül var mı? Armut ampülümün yerine takabileceğim beyaz ampül istiyorum. mtec vs.35 watt olacak.Kullanan varsa yorumlarını da ekleyebilirse sevirinirim.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Şimdiye kadar gördüğüm xenon kitler hep 35 watt.Motosikletin far ampulü 35 watt ise herhangi bir değişiklik,ilave bir şey gerekmez.Ampul 18 watt ise kablo,akü röle gibi değişiklik ve ilave gerekir.Yeterli şarj sağlanamıyacağı içinde akü zaman içinde boşalır.
Bu link'tek açıklamalar faydalı olabilir:
http://www.teknocomelektronik.com/i...category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=54

iyiki varsın abi tejrube başka bişe:rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
arkadaşım bende cub a yapıcak oldum ve araştırdım araştırmam kendi motorum üzerine şimdi fara giden elektirik tesisatı ayrı direk aküden gitmiyor bu tesisatın taşıyacağı akım yaklaşık 3amper ancak aküden giderse (akü bitinceye kadar) geçici olarak 5-6 amper olabilir bu xenon için gerkli çünkü xenon ilk devreye girdiğinde iki kat fazla akım çekiyor bu nedenle bazı arkadaşların aküsü bitip sorun yaşıyorlar xenonda mercek uygulaması yapmassan ışık dağılır karşıdaki aracı rahatsız eder ve (muayenede onay alamassın bir kaç yerde okuduğumun yalancısıyım) mercek ışığin tamamı yere yansıtır büyük firmalar volvo-mersedez ve diğerleri 4300c xenon kullanıyor en iyi görüş bu değerde oluyor 6000c den yukarı ışığın rengi açık maviden mora doğru (12000c) gidiyor geceleri ve sisli havalarda 5500-6000 kelvinden yukarı değerlerde görüş açın sıfıra düşüyor benim cub ın farı dikdörtgen 8x12cm olduhundan ve ampül tipi uygun olmadığı için grenaj içindeki mesafe kısa 11cm mercek boyu 13cm bende yamahanın reflektörsüz (desensiz) yuvarlak farını alıp grenajı yuvarlak fara uygun ve grenaj içindeki mesafeyi merceğe uygun olarak ayarlayıp kalıp cıkartıp fiberden yaptım bu hafta sonunda yuvarlak farlı olarak kullanacaz kısmetse daha sonra mercek uygulaması yapıp bixenon a (uzun-kısa) gececez inşallah şimdi ısıda yüksek oluyormuş plastik aksamı eritip eritmeyeceğini ileride beraber görecez tesisattaki problemleri geçen akımı ölçüp nerden nasıl kaynaklandığını ileriki zamanlarda başlık açıp yazıcam oradan okuyabilrsiniz yaptığım grenaj resimlerinide ileride paylaşırım bakalım beğenecekmisiniz

geçenlerde bu yazıyı yazmıştım araştırınca elektrik sisteminin kaldırmadığı motorlar ve problemleri gidermek elektrikçi arkadaşların uyguladığı teknikleri aktarma gereği duydum


problem yaşanan motorlarda çift girişli konjektör adaptasyonuyla problem çözülüyor bu motorlarda konjektör tek giriş ve altarnetörden aydınlatmaya giden tesisat farklı relantide düşük akım ürettiğinden iğtiyacı karşılayamıyor fara giden akımı akımı konjektöre verip orjinal konjektördeki girişi iptal edip yeni konan konjektörün diğer ucuna girip tek cıkış elde ederek akümülatöre bağlayarak fara buradan tesisat çekerek problem haloluyor (aküsü 4A olan motorlar) ilerde gerek duyulursa dağa büyük akü konabilir
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
peki abilerim birşey soracağım en baba en kaliteli xenon markası hangisidir?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Cbr 125'e yapan arkadaşlar var ama bu işler çok karışık kardeşim.Sanırım cbr topicinde bu soruya ve kullanan arkadaşların yorumlarına ulaşabilirsin.Ve cbr çift far.Gayet şık durur.Yaparsan bizimle paylaşırsan seviniriz.Burada viphid diye bir marka var.Nette sitesi de mevcut.150 lira montaj dahil fiyat aldım.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Cbr 125'e yapan arkadaşlar var ama bu işler çok karışık kardeşim.Sanırım cbr topicinde bu soruya ve kullanan arkadaşların yorumlarına ulaşabilirsin.Ve cbr çift far.Gayet şık durur.Yaparsan bizimle paylaşırsan seviniriz.Burada viphid diye bir marka var.Nette sitesi de mevcut.150 lira montaj dahil fiyat aldım.

mesajını bu gün az önce gördüm cevap yazdım özelden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst