xciting 500 ve motosiklet fuarı toplam 221km ?

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
tekirdağın çorlu ilçesinden çıktık 37 tl 7.6 lt benzin koyup depoyu fuul yaptım ve yola cıktık çorlu -sağlık mağ.ve ordan istanbul fuar yaptık iki arora 200 cc motorlarda ikişer kişi ve ben xciting te 2 kişi gittik 6 tane kask bir arka lastik 2 mont 2 eldiven aldık gezip geri döndük çorluya girdiğimde ışık yandı ve 50tl 10.4 lt benzine fuul yaptım tabi hızım 80-100 arasıydı ve ara ara 120 km yaptım yani hızlı değildim 100 km ye 4.72 lt benzin harcamışım çok hoşuma gitti paylaşmak istedim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sen ne zaman geldin erkin abi pazarmı ? ben cumartesi ordaydım :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
evet pazar saat 11:00 ve 16:00 arası ordaydım
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ha bu arada unutmuşum selimpaşaya gelmeden CBR 125 ve CBF 150 honda motorla üzerine eğilmiş bizi geçtiler ve iyice üzerine kapaklanıp koltuk altından bize bakıp nasıl geçtik ama dercesine getirdiler bende bir çaktım 150 km yi honda temiz ama bu 2km sürdü ve yolda böyle delilik yapmadım birdaha

len alp benim canavarda 37 tane beygir var bunlar yem istiyor
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
500 lük scooter için fena değer değil. Keyifli bir yolculuk olduğuna eminim, Ancak 6 kişi kaskla gidip 6 kask daha aldıysanız bu kadar kaskı nerenize koyup döndünüz onu merak etmiyor değilim :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
değerler güzel :) bende cbr600f im le 300 km yol yaparım genelde (memleket-okul arası) ortalama 120km hız ile 5.5lt lik bir yakıt değeri tutturmuştum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohooo ben de 2 tane çinliyle yola çıksam ben de transalpe o kadar yaktırırım ne var ki.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
9 ltrenin hepsi ile 300km yol yapıyorum

bunada şükür...


mutluyum..


ben 2007 de 22tl xciting500 deposunu fullemiştim. 200km yaptığımda halen yakıt bitmemişti, benzin neredeyse 2 katına geldi o zamandan bu zamana...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
500 lük scooter için fena değer değil. Keyifli bir yolculuk olduğuna eminim, Ancak 6 kişi kaskla gidip 6 kask daha aldıysanız bu kadar kaskı nerenize koyup döndünüz onu merak etmiyor değilim :)

xct sele altına birtane arkaya 35 lt kappa çantaya 1tane 2 kaskı büyük poşete ağzını bağlayıp hasanın eline (hasan arkada oturuyo)ben zaten tıfıl 60 kg ileri kaydım koltuğun ucuna oturdum hasan geriye doğru kayıp o araya birde 100-90-16 lastik verdik eline 5. kaskı 39 plakalı aroranın benzin deposunun üstüne 6. kaskı 59 plakalı aroranın deposunun üstüne diğer ıvır zıvırları aroradaki iki küçük arka çantaya pay ettik
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Ayıptır sorması siz nereye oturdunuz :cherry: Güzel ayarlamışsınız vallahi o kadar yol bu şekilde gitmek büyük cesaret
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Ayıptır sorması siz nereye oturdunuz :cherry: Güzel ayarlamışsınız vallahi o kadar yol bu şekilde gitmek büyük cesaret

yaş 47 aşağı yukarı 40 senedir motora biniyorum ilk bisikletim yoktu velosolx mopedim vardı bedavadan verirlerse 10 kask birde 50 cc scooter koymassam xciting in üstüne motorumu bedava veririm o kadar iddialıyım
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
104
yürübee erkin abiii

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

erkin abimle 20 seneyi aşkın bir dostluğumuz var dostluk da değil kardeşlik bu adam söylediğini yapar iddaya girmeyin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst