- Katılım
- 24 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,319
- Konu Yazar
- #1
tekirdağın çorlu ilçesinden çıktık 37 tl 7.6 lt benzin koyup depoyu fuul yaptım ve yola cıktık çorlu -sağlık mağ.ve ordan istanbul fuar yaptık iki arora 200 cc motorlarda ikişer kişi ve ben xciting te 2 kişi gittik 6 tane kask bir arka lastik 2 mont 2 eldiven aldık gezip geri döndük çorluya girdiğimde ışık yandı ve 50tl 10.4 lt benzine fuul yaptım tabi hızım 80-100 arasıydı ve ara ara 120 km yaptım yani hızlı değildim 100 km ye 4.72 lt benzin harcamışım çok hoşuma gitti paylaşmak istedim