- Katılım
- 28 Ara 2008
- Mesajlar
- 1,283
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar benim sorunum Motorumu sabah ilk çalıştırdığımda 1-2 dk ısıttıktan sonra vitese takınca öne doğru sert bi şekillde öne atıyo sonra boşa alıyorum tekrar takıyorum vitese bu sefer sorunsuz geçiyo. Şanzımanı dağıtacak diye korkuyom ...
Servise sordum motoru iyi ısıt yağ soğuk olduğu için yapabilir dedi.Daha motor1800 km de. aldığımdan beri bu sorun var
Yardımcı olursanız sevinirim kazasız sürüşler hepinize....
Servise sordum motoru iyi ısıt yağ soğuk olduğu için yapabilir dedi.Daha motor1800 km de. aldığımdan beri bu sorun var