Kardeşime ömür boyu mutluluklar dilerim.İnşallah mesut,bahtiyar bir evliliği olur.Allah kendi gibi boy boy motorcular yetiştirmek nasip etsin.:rendeer:
allah mesut bahtiyar etsin ...herkez evleniyo yav bayrağı tek taşıcaz anlaşılan:cyclopsan
Bende 24 Subatda Nişanlanıyorum G.osmanpasada