Bu adam Hollanda'ya yerleşince bir değişik oldu, ot mu kullanmaya başladı yazıktır ne yaptı bilemiyorum ama yıllar önceki videolarıyla şimdi ki "Who is right? My ebe is right" videolarına bakıyorum da çok yazık. Nereden nereye. Ne içerik var, ne aksiyon var, ne de bilgi. Anca Akp misali bir önemli kişinin akrabası ya da kankası olmak..