- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
İYS bir işe yaramaz. İYS ile izin vermiş olduğunuz firmaları düzenlersiniz ancak -ki izninizi almış bir firma kurumsaldır zaten, sorun yaratmaz. Asıl sorun izin almadan size SMS gönderenler ve arayanlar. Buna da İYS'nin yapacağı bir şey olduğunu sanmıyorum. En iyi yol, üşenmeyip bunları Ticaret Bakanlığını'nın sistemine şikayet etmek.