WhatsApp'tan Telegram'a doğru yaşanan kavimler göçü.

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İYS bir işe yaramaz. İYS ile izin vermiş olduğunuz firmaları düzenlersiniz ancak -ki izninizi almış bir firma kurumsaldır zaten, sorun yaratmaz. Asıl sorun izin almadan size SMS gönderenler ve arayanlar. Buna da İYS'nin yapacağı bir şey olduğunu sanmıyorum. En iyi yol, üşenmeyip bunları Ticaret Bakanlığını'nın sistemine şikayet etmek.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hoka helal olsun o 10 yasındaki çocuğa. Adam olacak çocuk her halinden belli oluyo. Rabbim sana torunlarini kucağina aldiğin gunleri nasip eyleye.

Amin Abi yakında evde "hayın amarıga hayın baba vatan hayını" diye sopa yiyebilirim, acilen önlem almam lazım :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
adım gibi eminim bu olay için telegram gibi firmalar cok güzel provoke yaptı.

işe de yaradı.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Telefon icin; maru OS ya da eFoundation deneyebilirsin hocam. Maru oldukca guzel ama eski biraz. telefonu HDMI ile ekran/TV'ye baglarsan isletim sistemine baglanabiliyorsun, desktop linux oluyor, Bluetooth klavye ile mukemmel :)

Telefonum fazlasıyla eski. Yenisini alsam şimdi yapacağımdan farklı ne yapacağım diyerek yenisini almıyorum, telefon kırılıp bozulana kadar kullanacağım sanırım. 5 yılı geçen note 4 kullanıyorum. Kalemine çok alıştım, note serisi dışında hem ekranı büyük hem de kalemli telefon göremediğim için de değiştiremiyorum. daha önce custom android dağıtımlarına bakmıştım ama kalem çalışmıyor bu modelde gibi şeyler görünce vazgeçmiştim. eFoundation'a bakayım.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
yaklaşık olarak 1 yıldır telegram kullanıyorum diyebilirim.
Güzel özellikleri var, numaranı gizleyebiliyor ve ismini anlık olarak değiştirebiliyorsun.
tabi whatsapptan bip'e geçenlerde yerli diye nelere maruz kalacağının farkında değil :D
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bip türksel'in , türkselin de büyük hissedarı varlık fonu.

mark zükerberk ten kaçarken tayyibe yakalanmak bu olsa gerek :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Telefonum fazlasıyla eski. Yenisini alsam şimdi yapacağımdan farklı ne yapacağım diyerek yenisini almıyorum, telefon kırılıp bozulana kadar kullanacağım sanırım. 5 yılı geçen note 4 kullanıyorum. Kalemine çok alıştım, note serisi dışında hem ekranı büyük hem de kalemli telefon göremediğim için de değiştiremiyorum. daha önce custom android dağıtımlarına bakmıştım ama kalem çalışmıyor bu modelde gibi şeyler görünce vazgeçmiştim. eFoundation'a bakayım.

Ben hala Nexus 6P kullaniyorum hocam, benim de 5 sene oldu sanirim :p
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
blackberry, ah ne güzel telefondu..

evet, o dönemler babamın bana benzinciden kupon biriktirerek aldığı trident marka televizyonlu telefonum vardı ( anten çıkıyordu telefondan ) herkes bbmden kendisine manita ayarlarken bizde erkek erkeğe arka sıralarda televizyon izliyorduk :D bbm olanlar zengindi tabi..
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
hepsi aynı b.k aslında. Esasen bilgilerimizin tamamı zaten ellerinde. Google ve gsm operatörlerinin hakkınızda bilmediği bir şey yok. Mesajların okunması ve resimlerin görünmesi teknik olarak mümkün değil, yapılan güncelleme ile sanki mesajlarınızı okuyacaklar kameranıza erişip sizi gözetleyecekler gibi bir endişe yaratıldı. :)
Yine de ben hesabı tamamen silip bütün geçmiş bütün arşivi geri gelmemek üzere sildim. Eski çerçöp mesajları silmekle tek tek uğraşmak istemedim. Sonra yeniden açtım whatsappı ve cep telefonu doğrulaması yaptım. Yalnız bunu yaparsanız takip ettiğiniz gruplar varsa yeniden katılmanız gerekiyor. Bir de önemli mesajlarınızı veya dekontlar falan saklıyorsanız onları önceden almanız lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst