Webmasterdan anlayan arkadaşlar...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar ;

FTP CUTE programını kullanabilen , HOSTa PORTAL yükleme ,
VERİTABANI açma , YEDEK alma , CPANEL kullanmasını bilen ,
VBULLETİN forumlardan anlayan bir MOTOSİKLET.NET üyesi arıyorumm..

Yardımlarınızı bekliyorum.

Bana özel mesajla ulaşın...:cyclopsan
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Tşk

Prometheus' Alıntı:
Flash fxp kullan daha basittir.
Veritabanı işlemlerini kontrol paneli üzerinden hallet. Bu konuda host firman yardım edecektir sana.
Vbulletin için de: http://www.vbulletin-tr.com veya www.vbulletin-turkiye.com

Bilgiler için TEŞEKKÜRLER.
Hosting firmasıyla konuştum.Bütün konularda yardımcı oldular.
vbulletin-turkiye kapanınca elim ayağım kesildi sannettim.
vbulletin-tr yi bilmiyordum.Saol.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst