Vmax 1200 ve Xjr 1200 Arasında Tavsiye

Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
16
Öncelikle Herkese Selamlar Arkadaşlar 12.000 tl ye kadar bütçem var bu iki motordan birisini almak istiyorum ikiside 1200 cc modeli 96 ile 03 arasında değişiyor piyasası böle 2. ellerinin . bakınca ruhumu ateşliyorlar resmen :D

xjr 1200


[a href=http://goo.gl/mc9cY][/a]
[url]http://i1104.hizliresim.com/2011/4/9/15048.jpg[/url]

teknik özellikler


Silindir: 1.188,00 ccm (72,49 kübik inç)
Motor tipi: -Line dört, dört zamanlı olarak
Güç: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 8000 RPM
Tork: 92.00 Nm (9.4 kgf-m veya 67,9 ft.lbs) @ 6250 RPM
Üst hız: 220,0 km / h (136.7 mph)
Vanalar Silindir başına: 4
Soğutma sistemi: Hava
Şanzıman: 5 vitesli
Iletim tipi,
final drive: Zincir
Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
Ön frenler: Çift disk
Arka frenler: Tek disk
Fiziksel tedbirler ve kapasiteleri
Kuru ağırlık: 232,0 kg (£ 511,5)
Güç / ağırlık oranı: 0,4224 / kg HP
Oturma yüksekliği: ayarlanabilir, düşük ayarda ise 785 mm (30.9 inç).
Diğer özellikler
Marş: Elektrik


vmax 1200



[url=http://goo.gl/mc9cY][img=http://i1104.hizliresim.com/2011/4/9/15122.jpg][/url]

[url]http://i1104.hizliresim.com/2011/4/9/15122.jpg[/url][/CENTER]


Resimler Alıntıdır !!!​
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Yahu tabi ki Vmax de, o paraya oldukça yaşlı bir vmax alabilirsin. Onun da nasıl kullanıldığı meçhul olur. Neticede çok kuvvetli makine
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
V-Max tork canavarı, bütün dünyada fun clubları mevcut olan, yaşayan bir efsanedir.
Bu motoru kullanmak için ciddi tecrübe gerekir.
America, Japon, Europe ve Canadian olmak üzere 4 farklı versiyonu mevcuttur.

Eğer V-Max'de karar kılarsan, sana Türkiye'de V-Max'in tek ve en iyi ustasının telefonunu veririm ve ona sormadan kesinlikle alma derim.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
Çok uzun süre xjr1200 kullandım ... Bende 1200 cc naked kararsızlığı yaşadığım dönemde V Max ve Xjr yi çok kıyasladım ... Sonuç XJR kazandı sebep :

- xjr1200 sandığından çok çok az yakar, ekonomiktir
- xjr1200 yol tutuşu ve stabilitesi kusursuzdur
- xjr 1200 frenleme esnasında ip gibi durur (sağa sola kararsızlık yapmaz)
- xjr 1200 virajlarda mükemmeldir
- xjr 1200 şehir içinde en az YBR kadar kıvraktır , şehir dışı uzun yolculuklarda ise turinglerden bile rahattır ...
- xjr 1200 yedek parçası diğerine göre ucuzdur ve daha kolay bulunur ...

vs vs vs .... Tüm soruların için özelden mesaj atabilirsin seve seve yardımcı olurum ... Türkiyede ki tüm xjr 1200 leri ismim gibi biliyorum, alacağın motor konusundada yardımcı olurum :cat:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
16
xjr 1200 yaklaşık 3 - 4 bin tl daha ucuz v max e göre xjr alıp 1000 lira masraf etsem baya bi toplanır ne kadar eskide olsa ama v max de ayrı bi çekicilik var çözemediğim ...temiz bi vmax bulabilirsem gözüm kapalı alacam bu fiyatlarda
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Vmax eşi benzeri olmayan bir motosiklet. Normaldir o çekicilik. Egsozları yeter :) xjr 1200 de çok çok güzel makine olmasına rağmen sıradan bir naked çekiciliği var o kadar .Vmax bildiğin tasarım harikası
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
ha bu arada genç arkadaşım .. şunu da belirteyim 2 makinada ciddi tecrübe ister BWS100 den sonra sana çok ama çok zor gelir ... ??? :cat:

üstelik 5 gün önceki mesajında klr650 almak istediğinden bahsetmişsin ....
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
16
evet klr 650 alcaktım bütçem ona yetiyordu ailemden destek alınca model yükseldi iki teker olsun cross,enduro,naked hepsi olur fark etmez kullanma konusuna gelince hem teknik olarak hem fiziki olarak güveniyorum kendime tek sorun şimdilik motoru bulmama kaldı inş yakında 2 sinden birisi olacak
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
ee tamam o zaman madem güveniyorsun kendine , ben sana uygun fiyatlı masrafsız bir xjr1200 ayarlayayım
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Tavsiyem xjr 1200 dür.V max performans görüntü v.s itibarı ile çok daha albenisi olan bir makinadır.Ancak çok temizini bulmadığınız sürece çıkabilecek sorunları nedeniyle sizi üzebilir.Düz sıra 4 silindir daha sorunsuz ve karşılaştırılan modeller arasında daha az işletim maliyetine sahiptir.Karar sizin şimdiden hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst