- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
YArdımcı olursanız sevinirim sorunum şu;
Mondial xtreme x kullanıcısıyım 3000km yaptım şimdiye dek.motor ısındıktan sonra viteste giderken gazı kestiğimde tık tık tık diye ses geliyor ama egsozda değil tam selenin altından karbratör taraflarında yani orada biyerde.boşta gaz verip kestiğimde ses yok.motorun performansını da etkileyen bişe yok ama sürekli uzun yol yaptığımdan korkmuyor değilim.sizce neden olabilir?
YArdımcı olursanız sevinirim sorunum şu;
Mondial xtreme x kullanıcısıyım 3000km yaptım şimdiye dek.motor ısındıktan sonra viteste giderken gazı kestiğimde tık tık tık diye ses geliyor ama egsozda değil tam selenin altından karbratör taraflarında yani orada biyerde.boşta gaz verip kestiğimde ses yok.motorun performansını da etkileyen bişe yok ama sürekli uzun yol yaptığımdan korkmuyor değilim.sizce neden olabilir?