viteste giderken gazı bıraktığımda gelen ses

Katılım
24 May 2012
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba,

YArdımcı olursanız sevinirim sorunum şu;

Mondial xtreme x kullanıcısıyım 3000km yaptım şimdiye dek.motor ısındıktan sonra viteste giderken gazı kestiğimde tık tık tık diye ses geliyor ama egsozda değil tam selenin altından karbratör taraflarında yani orada biyerde.boşta gaz verip kestiğimde ses yok.motorun performansını da etkileyen bişe yok ama sürekli uzun yol yaptığımdan korkmuyor değilim.sizce neden olabilir?
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
291
vites kutusu yani şanzımanda bir bilya rulman sorunu olabilir ani yük binmesinde boşluk yapmış olabilir baskı da bir şey yokdur diyerek umut ediyorum ama mesela böyle bir hata vardı zindirden ses geliyormuş sen her ihtimali değerlendir yagını kontrol et :cat: zinciri kontrol et
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
zincir gevsek ise alttan saseye carpıyor olabilir

mondial max kullanıcıları sayfasına bakmanı öneririm

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

işaretli yerden yukarı vurabiliyor

maxxxe.jpg


birde ayaklıgın arkasından zincir asagı da yuvarlak boru var oraya vurur

grnt110l.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
zincir gevsek ise alttan saseye carpıyor olabilir

mondial max kullanıcıları sayfasına bakmanı öneririm

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

işaretli yerden yukarı vurabiliyor

http://imagizer.imageshack.us/a/img16/1322/maxxxe.jpg

eski motosikletimin zincirini gevşek ayarlamışlar, dediğiniz gibiydi. bir de arka teker dişlisinin 4 civatası gevşerse çatur çutur ses çıkarıyo. sanki kırılıyomuş gibi... konuyla ilgisi olmasa da eklemek istedim. niyeyse... :D
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
6
Peki bunu nasil kont edebilirim zincir gerginligi normal ben bindikten sonra bikac cm bosluk var.umarim sanzimandan fln degildir cunku cekisi cok iyi motorun
 
Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
86
Zincirin gerginliği her noktada aynı olmalı.Zincir bozulduysa bir tarafta normal,başka bir noktada bol veya gergin olabilir.Zincirin vurup vurmadığını anlamak için motoru orta sehpada çalıştırıp hızı yükseltip gazı kesin eğer bolluktansa zincirin nereden vurduğunu görebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst