- Konu Yazar
- #1
15 yıllık scooter kullanıcısı olarak, artık yavaş yavaş farklı tarzlara yönelmenin zamanı geldi diye düşünüyordum epeydir. Scooter olarak hacim yükseltmeyi hiç düşünmedim. Hedefimde, eşimle birlikte uzun yolculuklar yapmak için güzel bir enduro (nc, dl ya da versys gibi) motor var. Ancak daha önce hiç vitesli tecrübem olmadığı için ucuz bir çinli ile başlamayı uygun gördüm. Tip olarak beğendiğimden ve de yaşadığım yerdeki servis imkanlarından dolayı bu makineyi seçtim. Hayırlı olsun bize
Motorun bana maliyeti 5000 tl (plaka sigorta hariç)
Kredi kartına 9 taksit imkanı var.
İlk defa üzerine çıkınca biraz garip geldi debriyaj olayı
ale:
İnşallah düşmeden eve götürürüm diye bir heyecan vs vs.
Birkaç kez stop ettirdim ama kolayca alıştım. Yaklaşık 20 km kadar turladım sakin yollarda.
Süspansiyonlar çok rahat, scooterden sonra çok yumuşak geldi.
Lastikler naylon:jocolor:
Ve sonunda sağ salim eve ulaştık ve kardeşinin yanına yerleşti bebek...
Motorun bana maliyeti 5000 tl (plaka sigorta hariç)
Kredi kartına 9 taksit imkanı var.
İlk defa üzerine çıkınca biraz garip geldi debriyaj olayı
İnşallah düşmeden eve götürürüm diye bir heyecan vs vs.
Birkaç kez stop ettirdim ama kolayca alıştım. Yaklaşık 20 km kadar turladım sakin yollarda.
Süspansiyonlar çok rahat, scooterden sonra çok yumuşak geldi.
Lastikler naylon:jocolor:
Ve sonunda sağ salim eve ulaştık ve kardeşinin yanına yerleşti bebek...