- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 160
- Konu Yazar
- #1
vitesli motorda scooter yağı (örneğin; http://www.madeniyag.net/Castrol-Power1-Scooter-4T-10W-40-Motosiklet-Yagi-1-Lt,PR-136.html) kullanılmasının sakıncası olur mu?
Carlos ben genelde 4000 veya 5000 aralığında değişim yapıyorum petrol ofisi koyuyorum erken değiştiriyorum diye aklımda kalıyor
motor nedir hocam sizin?
yağ filtresi varmı ?