- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 666
vitesi asla ve asla boşa almamalıyız
kaldı ki boşa alınca sanılanın aksine DAHA FAZLA YAKIYOR
neden mi
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/58578-enjeksiyon-mu-karburator-mu-3.html
kaldı ki boşa alınca sanılanın aksine DAHA FAZLA YAKIYOR
neden mi
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/58578-enjeksiyon-mu-karburator-mu-3.html