vitesi boşa atmak

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
arkadasşlar bir tv programında KATAR adlı ülke tanıtılıyordu ve benzinin litresinin 270 kuruş yanlış duymadınız sadece 270 kurus olduğunu duyunca kafayı yiyecektyim adamlarda biz gibi.1.3-1.4-1.6 gibi arçlar yaok 2000 2500 motor 6 pistonlu v 6 araçlar kullanıyorlar.demekki bnm motorumnun deposu prada 2.3 tl ye fullenecek varmı böyle bişey

270 kuruş yani 2 lira 70 kuruş muymuş benzin. O kadar da ucuz değilmiş. Sakın 27 kuruş olmasın ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim skoda fabia'da yol bilgisayarı anlık benzin tüketimini gösteriyo.Boşa attığımda 3 litre tüketim gösterirken yüksek vitese attığımda 0 tüketim gösteriyo.Arabada boşa atmak kolay.Ancak motorda boşa atılmaz.Boşa atsan bile tekrar 2'ye atabilmek için baya yavaşlaman gerekir.O zamanda tekrar hızlanırken harcayacağın benzin , boştayken ettiğin tasarrufu boşa çıkarır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst