- Katılım
- 24 Ağu 2005
- Mesajlar
- 784
Asıl sorulması gereken soru atlanmış bence.
Trafikte boşa aldığınız zaman aracın hareket kabiliyetini de yerçekimine emanet etmiş oluyorsunuz. Tasarruf ettiğiniz yakıt için bu riske atılmaya değer mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------
Motor çalışıyor ise benzini bitmemiştir. Benzini biten bir araç ne ile patlama yapacak? Havayı mı, buji ile patlatacak??? Viteste yokuş aşağı inerseniz ve debiyajı sıkmazsanız tekerlekler elbetteki motor içindeki pistonları hareket ettirecektir. Ama motorun çalışması demek pistonların hareket etmesi midir?
Trafikte boşa aldığınız zaman aracın hareket kabiliyetini de yerçekimine emanet etmiş oluyorsunuz. Tasarruf ettiğiniz yakıt için bu riske atılmaya değer mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------
Yokuş aşağı iniyosun benzin bitti.Motor çalışıyo.Araç viteste takılı.Debr,yajı sıkmadığın sürece motor çalışmaya devam eder.Çünkü yokuştan dolayı hareket enerjisini kullanır.Denemek bedava.Ayrıca yol bilgisayarlı olan araçlarda da 0.0 gösterir.Bu kanıtlanmış bi olay.Tabi teknik bilgisi zayıf olana bişey diyemezsn işte
Benim anlatmak isteiğimi mogli arkadaş daha iyi açıklamış
Motor çalışıyor ise benzini bitmemiştir. Benzini biten bir araç ne ile patlama yapacak? Havayı mı, buji ile patlatacak??? Viteste yokuş aşağı inerseniz ve debiyajı sıkmazsanız tekerlekler elbetteki motor içindeki pistonları hareket ettirecektir. Ama motorun çalışması demek pistonların hareket etmesi midir?