Vitese attığım zaman gelen dişli atlama sesi.

Katılım
27 Eyl 2014
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar

bende 200 cc bir atv var OTOMATİK Vites

Üç Adet vitesi var ileri boş geri olmak üzere.


geriye taktığımda sıkıntı yok ama ileri vitese attığım zaman gaza biraz fazla basarsam ilk kalkışta.

garrrç ediyor dişliler birbirine değiyor. 4-5 saniye devam ediyor.. dişliler yerinden kopacak gibi oluyor çok korkuyorsum gerçekten :pale:


acaba bunun sebebi nedir ? geri vitese alıyım hiç bir problem yok..:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst