- Katılım
- 5 Haz 2009
- Mesajlar
- 18
- Konu Yazar
- #1
Tekrardan selamlar..
Herzaman aklıma takılan bir soruyu sormak istedim.3 vites 20 km hız ile 4-5 vites 20 km arasında yakıt farkı nedir acaba.Yavaş gidince daha az benzin yakar mantığı dogrumu acaba,eğer dogru ise sehir içinde kalkışlarda daha az benzin yakması gerekmiyormu..? Motorun en az benzin yaktığı hız ve vites aralığı hangisidir.
Teşekkürler...
Herzaman aklıma takılan bir soruyu sormak istedim.3 vites 20 km hız ile 4-5 vites 20 km arasında yakıt farkı nedir acaba.Yavaş gidince daha az benzin yakar mantığı dogrumu acaba,eğer dogru ise sehir içinde kalkışlarda daha az benzin yakması gerekmiyormu..? Motorun en az benzin yaktığı hız ve vites aralığı hangisidir.
Teşekkürler...