- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Diyelim ki viraja girdik ve anladık kı hızlı girmişiz.
Nedenini boş verin, olmuş diyelim.
Şimdi ön frene basacak olsak, motor dikleşip, dönüş çemberini daha da genişletecek, akabinde gözümüz yandaki bariyerlere kayacak,
bodoslama gireceğiz.
Peki doğru olan refleks ne olmalı?
Motoru biraz daha yatırıp, gazı açmak mı? Sonrasında da alçak yanlama (low side) olmaması için dua etmek mi?
Acaba nedir nedir?
Diyelim ki viraja girdik ve anladık kı hızlı girmişiz.
Nedenini boş verin, olmuş diyelim.
Şimdi ön frene basacak olsak, motor dikleşip, dönüş çemberini daha da genişletecek, akabinde gözümüz yandaki bariyerlere kayacak,
bodoslama gireceğiz.
Peki doğru olan refleks ne olmalı?
Motoru biraz daha yatırıp, gazı açmak mı? Sonrasında da alçak yanlama (low side) olmaması için dua etmek mi?
Acaba nedir nedir?