Viper 1 yeni motorun hayırlı olsun...

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Volkan hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız binmeyi ve çokdaha iyilerine sahip olmayı nasibetsin.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahanda yahya abıyı yakaladım abı nerdesın yawwwww
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
44
hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız iyi günlerde kullan:) darısı bana ve ortağıma:wiinkk:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
adamın motorunu alalı yıllar olmuş siz yeni hayırlı olsun diosunuz:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Herşeyiyle çok güzel bir motorsiklet. Mutluluğun yüzünden okunuyor. Güle güle, keyifle, kazasız kullanasın.

GüzeL bir tercih yapmışsın Viper.HayırLı günLerde,Güle GüLe kullanman diLegi iLe...

Teşekkürler arkadaşlar.

Volkan hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız binmeyi ve çokdaha iyilerine sahip olmayı nasibetsin.:cat:

Amin. Saolasın abi. Napıyon hiç gözükmüyon ? Nerelerdesin ?

hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız iyi günlerde kullan:) darısı bana ve ortağıma:wiinkk:

İnş. sizleri de 2 teker üzerinde göreceğiz. :cat:

adamın motorunu alalı yıllar olmuş siz yeni hayırlı olsun diosunuz:p

Ruhsatın üzerinde 03.05.2007 yazıyo... :queen: :queen:

http://www.isikgoz.com.tr/ / http://www.batigoz.com/ :p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yeni motorun hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasip etsin
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Hayırlı, uğurlu olsun Volkan kardeş,

Allah kazadan, beladan ve kem gözlerden korusun :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Volkan kardeş hayırlı uğurlu olsun.Kusura bakma geç gördüm.Allah kazadan beladan korusun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst