Herşeyiyle çok güzel bir motorsiklet. Mutluluğun yüzünden okunuyor. Güle güle, keyifle, kazasız kullanasın.
GüzeL bir tercih yapmışsın Viper.HayırLı günLerde,Güle GüLe kullanman diLegi iLe...
Volkan hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız binmeyi ve çokdaha iyilerine sahip olmayı nasibetsin.:cat:
hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız iyi günlerde kullandarısı bana ve ortağıma:wiinkk:
adamın motorunu alalı yıllar olmuş siz yeni hayırlı olsun diosunuz![]()