Volkan abi hayırlı olsun demek artık yanıma CBF250 ile geliceksin...
hayırlı olsun rüzgarın bol olsun
Hayırlı olsun.İyi günlerde kullanman dileğiyle...
Hayırlı olsun Volkimm![]()
Canım arkadaşım, kazasız belasız kullanman dileği ile..:rendeer: :rendeer:
Hayırlı olsun Volkan Sağlıklı zevkli sürüşler...
hayırlı olsun volkannnnn :cat:
bu kaçıncı hayırlı olsun deyişim bilmiorum :mrgreen:
en kısa zamanda kutlayacağız bunu :wiinkk:
tabi seni yeni oyuncağının tepesinden indirebilirsek :cherry:
kazasız belasız sürüşler seninle olsun arkadaşım :rendeer:
hayırlı olsun güle güle bin:rendeer: hani resimleriresminide görelim aslan parçasının
![]()
kazasız, belasız binersin inşAllah.
hayırlı olsun,kazasız sürüşler![]()
Hayırlı olsun. Yüce Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Volkan hayırlı olsun. Zaten biliyordum alacağını ama buraya da yazayım dedim:mrgreen:
Kazasız belasız sürersin inşallah. Msn de dediklerini yapma sakın motorda![]()
CBF250 ler artıyor. O değil de neden kırmızı aldın kırmızı iyi olmaz:cherry:
hayırlı olsun volkii![]()
kazasız belasız mutlu mesut yaşarsınız inş :cherry: :rendeer:
resimleride görelim artık.... :wiinkk:
volkan motor binmekten nete giremiyor heralde ortalarda yok
Hayırlı ugurlu olsun derük,resim isterükk
Hayırlı olsun vipır :rendeer:
herkezde motor aldı ya. bi ben kaldım. :mrgreen:
İHTİYAR;658061' Alıntı:Sevgili Volkan motorun hayırlı olsun dileklerimi tekrarlarken,sizin açacağınız daha özel ve güzel bir başlığa bu başlığın eklenmesini desteklerim.(nede olsa motor sizin ve ben erken davranıp sizin haber başlığınızı çiğnemiş oldum.ale: )
Ben "herkez" miyim.. :cherry: :queen:
Merak etme sana da alacaz bir motor. :cat:
sıfırmı bu motor yoksa 2.elmi? twister yazıyor üstünde:silent: hayırlı olsun![]()
KÜRŞAD_KORKUT;658312' Alıntı:Hayırlı olsun, güle güle kullan
hey maşallah nazar değmez inşallah aynı benimki gibi taş gibi honda.....
aslanim benim.. cok şık olmus, yakışmış..
hadi bakalm tekrardan hayirli olsun.
Shakulin
Hayırlı olsun Volkan, kazasız belasız zevkle sürersin inşallah. Yakışmış motor da he :mrgreen:
dostum güle güle kullan:rendeer:
kırmızı kırmızı yakıyor ortalığıhayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah darısı hepimizin başına
hayırlı olsun gayet güzel motor , kazasız belasız insalla
sıfırmı bu motor yoksa 2.elmi? twister yazıyor üstünde:silent: hayırlı olsun![]()