Az önce aldığımız bir habere göre önce davranmak istedim.
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:
Abi çok saolasın. Beni çok sevindirdin.... :rendeer: :rendeer:
Tekrar tekrar teşekkürler... :cat:
volkan bıde burdan hayırlı olsun diimm...
güle güle kazasız belasız kullanırsın inş
Teşekkürler. :cat:
:queen: :queen: :queen: :queen:bune yaw hayırlı olsun topiğimi adamın ne planları vardı bu topic için resim falan vs :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Olsun be abi. Buraya ekleriz fotoğrafları. Ayrıca sana da teşekkürler. Güzel gezdik. :cat:

hevesi kursağında kalmıştır...Olsun buraya koyar işte resimlerini anlatımını...Çok çok sevindim onun adına..Sıfır aldığına göre evladiyelik kullanacak sanırım...Ne de olsa cbf250!!!
:cherry: Evladiyelik olmasa bile yine gider 3 - 5 sene


Saolasın... :cat:
volkana hayırlı olsun çok sevindim,yakında resimleri koyar herhalde.
Saolasın Ümmet abi. Sanada kazasız belasız yolculuklar ...
OOooooo hayırlı olsun vıper efendi...sessiz ve derinden gittin...sonunda bombayı patlattın...brevöö...yakışır kanka...:rendeer:
:mrgreen: :mrgreen: Mete abi senle hesaplaşacaz... :mrgreen: MSN olayını çözelim. Bana geçerli bir MSN ver... :cherry:
millet ybr250 yi niye beklemiyonuz yaw
Honda Hayat onda... :queen:
hayırlısı olsun güle güle kullan.
Eywallah...
hayırlı olsun. kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle
:cherry: Az önce trafikçi ile göz göze geldik. Gecenin bi saati mutlaka yazardı bişeyler ama hızlı geçince durdurmaya fırsat olmadı...
Hayırlı uğurlu olsun Viper

Kazasız belasız...
Abi saolasın. Teşekkürler... :cat:
Hayırlı olsun, güle güle kullan
Motor yapmışız...

(MSN'e yansımıyo di mi :mrgreen: )
tebrikler arkadaşım çok doğru bi seçim :cat: hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle....
Motoru aldıktan sonra doğru seçim olduğunu hissettim... :cat:
volkan abi tekrar tekrar hayırlı olsn daha iyilerini alırsın inşallahh:wiinkk:
viper_1 ile umut_utu gezmeye gitmişlerdi 2 honda

birazdan gelirler resimleri koyar sanırım
Amin Farukçuğum. Saolasın. Evet ufak bir gezinti. Bu arada motor 160 km oldu...

İlk günden... :mrgreen:
Hayırlı olsun Volkan
25 cbf
25 değil 22 :queen: Eywallah saolasın. :cat:
hayırlı uğurlu olsun
çok güzel bir motor almışsın
viper_1 de hondacı oldu artık...
Evet. HONDA diyorum. Başka birşey demiyorum ... :cat:
Hayırlı uğurlu olsun. Allah cc güzel günlerde binmeyi nasip etsin.
Amin. İnş. Aynı dilekleri tüm motorcu dostlarıma diliyorum...
hayırlı olsun volkan.. Güle güle bin...
(Bu ara cok satıldı bu motorda yaw anlayamadım hala nedenini)
Saolasın...
Walla ben her konuda tam puan verdim :cat:
volkan hayırlı olsun...............
Teşekkürler. Kütahya'ya selam olsun. En kısa zamanda geliyorum. :cat:
vay hayirli ugurlu olsun...
2. el bakiyodun cbf250 ama sifir olmus guzel olmus..
gule gule kullanirsin insalla..
Shakulin
Saol Mehmet abi. Evet düşündüğüm gibi olmadı. 2.el derken gittik aldık sıfır motoru... :cat:
Vay Vaypır da motor almış..Sevindim len...Hayırlı olsun...Güle güle bin...
Eywallah. Artıkın scooter ile uğraşmak yok....
hayırlı olsun kazasız belasız en güzel 250 liği almışsın
Evet şu anda seçimin doğru olduğunu farkettim... :cat:
son zamanlarda herkes honda alıyo yahu, özellikle de cbf 250. kim motorunu değiştirmişse, kim sıfır motor almışsa cbf 250.:silent: :cat:
honda her zaman hondadır :mrgreen:
:cat: HONDA :cat: