Viper 1 yeni motorun hayırlı olsun...

Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
son zamanlarda herkes honda alıyo yahu, özellikle de cbf 250. kim motorunu değiştirmişse, kim sıfır motor almışsa cbf 250.:silent: :cat:

honda her zaman hondadır :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Az önce aldığımız bir habere göre önce davranmak istedim.
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:

Abi çok saolasın. Beni çok sevindirdin.... :rendeer: :rendeer:

Tekrar tekrar teşekkürler... :cat:

volkan bıde burdan hayırlı olsun diimm...
güle güle kazasız belasız kullanırsın inş

Teşekkürler. :cat:

:queen: :queen: :queen: :queen:bune yaw hayırlı olsun topiğimi adamın ne planları vardı bu topic için resim falan vs :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Olsun be abi. Buraya ekleriz fotoğrafları. Ayrıca sana da teşekkürler. Güzel gezdik. :cat:

:D hevesi kursağında kalmıştır...Olsun buraya koyar işte resimlerini anlatımını...Çok çok sevindim onun adına..Sıfır aldığına göre evladiyelik kullanacak sanırım...Ne de olsa cbf250!!!

:cherry: Evladiyelik olmasa bile yine gider 3 - 5 sene :p:p Saolasın... :cat:

volkana hayırlı olsun çok sevindim,yakında resimleri koyar herhalde.

Saolasın Ümmet abi. Sanada kazasız belasız yolculuklar ...

OOooooo hayırlı olsun vıper efendi...sessiz ve derinden gittin...sonunda bombayı patlattın...brevöö...yakışır kanka...:rendeer:

:mrgreen: :mrgreen: Mete abi senle hesaplaşacaz... :mrgreen: MSN olayını çözelim. Bana geçerli bir MSN ver... :cherry:

millet ybr250 yi niye beklemiyonuz yaw:p

Honda Hayat onda... :queen:

hayırlısı olsun güle güle kullan.

Eywallah...

hayırlı olsun. kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle:)

:cherry: Az önce trafikçi ile göz göze geldik. Gecenin bi saati mutlaka yazardı bişeyler ama hızlı geçince durdurmaya fırsat olmadı... :p

Hayırlı uğurlu olsun Viper:) Kazasız belasız...

Abi saolasın. Teşekkürler... :cat:

Hayırlı olsun, güle güle kullan :)

Motor yapmışız... :p :p (MSN'e yansımıyo di mi :mrgreen: )

tebrikler arkadaşım çok doğru bi seçim :cat: hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle....

Motoru aldıktan sonra doğru seçim olduğunu hissettim... :cat:

volkan abi tekrar tekrar hayırlı olsn daha iyilerini alırsın inşallahh:wiinkk:
viper_1 ile umut_utu gezmeye gitmişlerdi 2 honda:)birazdan gelirler resimleri koyar sanırım

Amin Farukçuğum. Saolasın. Evet ufak bir gezinti. Bu arada motor 160 km oldu... :p İlk günden... :mrgreen:

Hayırlı olsun Volkan :)

25 cbf :p

25 değil 22 :queen: Eywallah saolasın. :cat:

hayırlı uğurlu olsun
çok güzel bir motor almışsın
viper_1 de hondacı oldu artık...

Evet. HONDA diyorum. Başka birşey demiyorum ... :cat:

Hayırlı uğurlu olsun. Allah cc güzel günlerde binmeyi nasip etsin.

Amin. İnş. Aynı dilekleri tüm motorcu dostlarıma diliyorum...

hayırlı olsun volkan.. Güle güle bin...

(Bu ara cok satıldı bu motorda yaw anlayamadım hala nedenini)

Saolasın...

Walla ben her konuda tam puan verdim :cat:

volkan hayırlı olsun...............

Teşekkürler. Kütahya'ya selam olsun. En kısa zamanda geliyorum. :cat:

vay hayirli ugurlu olsun...

2. el bakiyodun cbf250 ama sifir olmus guzel olmus..
gule gule kullanirsin insalla..

Shakulin

Saol Mehmet abi. Evet düşündüğüm gibi olmadı. 2.el derken gittik aldık sıfır motoru... :cat:

Vay Vaypır da motor almış..Sevindim len...Hayırlı olsun...Güle güle bin...

Eywallah. Artıkın scooter ile uğraşmak yok.... :p

hayırlı olsun kazasız belasız en güzel 250 liği almışsın:p

Evet şu anda seçimin doğru olduğunu farkettim... :cat:

son zamanlarda herkes honda alıyo yahu, özellikle de cbf 250. kim motorunu değiştirmişse, kim sıfır motor almışsa cbf 250.:silent: :cat:

honda her zaman hondadır :mrgreen:

:cat: HONDA :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun Volkimm :) :) Canım arkadaşım, kazasız belasız kullanman dileği ile..:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
hayırlı olsun volkannnnn :cat:
bu kaçıncı hayırlı olsun deyişim bilmiorum :mrgreen:
en kısa zamanda kutlayacağız bunu :wiinkk:
tabi seni yeni oyuncağının tepesinden indirebilirsek :cherry:
kazasız belasız sürüşler seninle olsun arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hayırlı olsun güle güle bin:rendeer: hani resimleri :) resminide görelim aslan parçasının :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kazasız, belasız binersin inşAllah.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Volkan hayırlı olsun. Zaten biliyordum alacağını ama buraya da yazayım dedim:mrgreen:

Kazasız belasız sürersin inşallah. Msn de dediklerini yapma sakın motorda:p

CBF250 ler artıyor. O değil de neden kırmızı aldın kırmızı iyi olmaz:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yılmaz aldı, Volkan aldı, sıra bende mi ne..:cherry: :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
19
hayırlı olsun volkii :)
kazasız belasız mutlu mesut yaşarsınız inş :cherry: :rendeer:

resimleride görelim artık.... :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Volkan ayrıntıya girsen artık, sıfır kaça aldın, toplam kaça mal oldu :silent:
Resim de istiyoruz... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst