Viper 1 yeni motorun hayırlı olsun...

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Az önce aldığımız bir habere göre önce davranmak istedim.
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:

Evet duro gayet güzel ve hamuru dayanıklı.
Bugün sitemize üye olan viper1 de sıfır cbf 250 aldı :)

İşte fotolar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


04052007001mq2.jpg


04052007002ru9.jpg


04052007003va6.jpg


04052007005yt7.jpg


04052007004eq7.jpg


04052007007ho5.jpg


04052007008jh7.jpg


04052007011ik4.jpg


04052007013cp3.jpg


cbf1.jpg


02052007373largecd3.jpg


02052007376largeks3.jpg


03052007377largetg9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
volkan bıde burdan hayırlı olsun diimm...
güle güle kazasız belasız kullanırsın inş
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
:queen: :queen: :queen: :queen:bune yaw hayırlı olsun topiğimi adamın ne planları vardı bu topic için resim falan vs :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

İhtiyar sana lafım yok
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
:D hevesi kursağında kalmıştır...Olsun buraya koyar işte resimlerini anlatımını...Çok çok sevindim onun adına..Sıfır aldığına göre evladiyelik kullanacak sanırım...Ne de olsa cbf250!!!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
volkana hayırlı olsun çok sevindim,yakında resimleri koyar herhalde.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
OOooooo hayırlı olsun vıper efendi...sessiz ve derinden gittin...sonunda bombayı patlattın...brevöö...yakışır kanka...:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun. kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
tebrikler arkadaşım çok doğru bi seçim :cat: hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle....
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
volkan abi tekrar tekrar hayırlı olsn daha iyilerini alırsın inşallahh:wiinkk:
viper_1 ile umut_utu gezmeye gitmişlerdi 2 honda:)birazdan gelirler resimleri koyar sanırım
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun
çok güzel bir motor almışsın
viper_1 de hondacı oldu artık...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
hayırlı olsun volkan.. Güle güle bin...

(Bu ara cok satıldı bu motorda yaw anlayamadım hala nedenini)
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
vay hayirli ugurlu olsun...

2. el bakiyodun cbf250 ama sifir olmus guzel olmus..
gule gule kullanirsin insalla..






Shakulin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vay Vaypır da motor almış..Sevindim len...Hayırlı olsun...Güle güle bin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst