Viper 1 yeni motorun hayırlı olsun...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Volkan abi hayırlı olsun demek artık yanıma CBF250 ile geliceksin...

Saol Barış. Evet. :mrgreen: CBF 250 ile takılıyoruz artık...

hayırlı olsun rüzgarın bol olsun

Hayırlı olsun.İyi günlerde kullanman dileğiyle...

Çok teşekkürler arkadaşlar...

Hayırlı olsun Volkimm :) :) Canım arkadaşım, kazasız belasız kullanman dileği ile..:rendeer: :rendeer:

Saolasın tubişşş... Darısı başına... :mrgreen:

Hayırlı olsun Volkan Sağlıklı zevkli sürüşler...

Saolasın hayati abi. Sürüşler devam ediyor. Zevk desen zaten mevcut... :cherry:

hayırlı olsun volkannnnn :cat:
bu kaçıncı hayırlı olsun deyişim bilmiorum :mrgreen:
en kısa zamanda kutlayacağız bunu :wiinkk:
tabi seni yeni oyuncağının tepesinden indirebilirsek :cherry:
kazasız belasız sürüşler seninle olsun arkadaşım :rendeer:

:cherry: :queen:

hayırlı olsun güle güle bin:rendeer: hani resimleri :) resminide görelim aslan parçasının :)

Resimler daha muratd'nin makinada... :pale: Murat nerdesin yaw ?

kazasız, belasız binersin inşAllah.

hayırlı olsun,kazasız sürüşler:)

Çok teşekkürler arkadaşlar...

Hayırlı olsun. Yüce Allah kaza bela vermesin.:rendeer:

Amin...

Volkan hayırlı olsun. Zaten biliyordum alacağını ama buraya da yazayım dedim:mrgreen:

Kazasız belasız sürersin inşallah. Msn de dediklerini yapma sakın motorda:p

CBF250 ler artıyor. O değil de neden kırmızı aldın kırmızı iyi olmaz:cherry:

:p Emok'a gidiyoz di mi ? :)

hayırlı olsun volkii :)
kazasız belasız mutlu mesut yaşarsınız inş :cherry: :rendeer:

resimleride görelim artık.... :wiinkk:


Saol.Bu arada seninde gözün aydın :p :p :queen:

volkan motor binmekten nete giremiyor heralde ortalarda yok

Nete girmiyom walla... Paso geziyom... :cherry: :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili Volkan motorun hayırlı olsun dileklerimi tekrarlarken,sizin açacağınız daha özel ve güzel bir başlığa bu başlığın eklenmesini desteklerim.(nede olsa motor sizin ve ben erken davranıp sizin haber başlığınızı çiğnemiş oldum.:pale: )
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hayırlı ugurlu olsun derük,resim isterükk

Saolasın gökhan.

Hayırlı olsun vipır :rendeer:

herkezde motor aldı ya. bi ben kaldım. :mrgreen:

Ben "herkez" miyim.. :cherry: :queen:

Merak etme sana da alacaz bir motor. :cat:

İHTİYAR;658061' Alıntı:
Sevgili Volkan motorun hayırlı olsun dileklerimi tekrarlarken,sizin açacağınız daha özel ve güzel bir başlığa bu başlığın eklenmesini desteklerim.(nede olsa motor sizin ve ben erken davranıp sizin haber başlığınızı çiğnemiş oldum.:pale: )

Yok abi olur mu hiç. Asıl , senin bu başlığı açman ; sevincimi paylaşan birileri olduğunu gösterdi. Buda beni çok mutlu etti. Tekrar saol... :rendeer:

Fotoğraflar az sonra... :cat:

-----

04052007001mq2.jpg


04052007002ru9.jpg


04052007003va6.jpg


04052007005yt7.jpg


04052007004eq7.jpg


04052007007ho5.jpg


04052007008jh7.jpg


04052007011ik4.jpg


04052007013cp3.jpg


cbf1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
kırmızı kırmızı yakıyor ortalığı :) hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah darısı hepimizin başına
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hey maşallah nazar değmez inşallah aynı benimki gibi taş gibi honda.....
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
aslanim benim.. cok şık olmus, yakışmış..


hadi bakalm tekrardan hayirli olsun.
;)






Shakulin
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hayırlı olsun Volkan, kazasız belasız zevkle sürersin inşallah. Yakışmış motor da he :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gayet güzel motor , kazasız belasız insalla
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Kırmızı kırmızı pek de güzelmiş maşallah:cherry: Emok'a gideriz inşallah.

Bugün tankpad yapıştırdım, sana da tavsiye ederim:p
33rp4.jpg
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
sıfırmı bu motor yoksa 2.elmi? twister yazıyor üstünde:silent: hayırlı olsun:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
sıfırmı bu motor yoksa 2.elmi? twister yazıyor üstünde:silent: hayırlı olsun:)

Twister yazan ; yılmaz'ın motoru...

Ben sıfır aldım. :cat:

KÜRŞAD_KORKUT;658312' Alıntı:
Hayırlı olsun, güle güle kullan

Saolasın Kürşat abi. :cat:

hey maşallah nazar değmez inşallah aynı benimki gibi taş gibi honda.....

Honda Hayat Onda... :mrgreen:

aslanim benim.. cok şık olmus, yakışmış..

hadi bakalm tekrardan hayirli olsun.
;)

Shakulin

Tekrar Saol Mehmet abi... :)

Hayırlı olsun Volkan, kazasız belasız zevkle sürersin inşallah. Yakışmış motor da he :mrgreen:

Eyw. saolasın. :cat:

dostum güle güle kullan:rendeer:

kırmızı kırmızı yakıyor ortalığı :) hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah darısı hepimizin başına

hayırlı olsun gayet güzel motor , kazasız belasız insalla


Teşekkürler arkadaşlar... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Volki tolki fotolarda süper...her renkte iş var...cbıf bu boru diil...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
viper eminim sende tankped yapıştıracaksın,tavsiyem vücudunun temas edecegi yere kadar ayarla,fazla yukarı çıkınca çok kaba duruyor,motoru öne çıkarmıyor.yarısını kesip ince tarafı yapıştır,geniş taraf çok kaba durur.
tekrar hayırlı olsun...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst