Viper 1 yeni motorun hayırlı olsun...

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bugün kendisini görmek nasip olmasa da resimler yetti valla ::pembe::
çok güzel çok güzel çok güzel :thumleft:
süper süper süper ::biggrinn
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
volkan kardeşim hayırlı uğurlu olsun (tekrardan) :):)
biliyorsun kendim almış gibi sevindim sen o motoru çalıştırıp giderken...
hakikaten çok güzel motor zaten ona laf yokta,umarım kazasız belasız binersin motoruna..
yeni fotolarıda koyda bakalım biras:):)anca gönderebildim arkadaşlar malum iş güç:):)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ula deve seninki gibimi...bugün sana boşamı dedim siyah olsaydı diye...kırmızıda çok hoş...

kanka bu modelde en asil renk gri jantlarda gri olduğu için çok güzel duruyo ama zevklerle renkler tartışılmazmış sen siyar seversin öteki gri ayrı konu , siyah çok kir tutuyo dediler kanka ondan vazgeçtim , ama kırmızıda asil durmuş hani , bu arada CBF250 cilerin sayısı gün geçtikçe artıyo yakında fanda kurarız biz :p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yurdum insanından birkaç görüntü... :p :p :queen:

02052007373largecd3.jpg


02052007376largeks3.jpg


03052007377largetg9.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
wayyy be bigün bizimde olacak mı acaba böyle fotoğraflarımız:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
heyyy yavrumm çiçek gibi motorrr beaaa....kız gibi valla....:mrgreen: yakışır Volkiye...


muratd sen mi sattın lo...sende kaptın komisyonu...hadi bakalım hayırlı işler...:p valla ticareti bir becerebilsek...alışmışız mamur olmaya...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
keşke özmertten kıyafetlerimi alırken biz de çekinseydik
volkan abi murat annem ben :cherry:
reklamlarrrrrr :wiinkk:
murat bu kadar reklamdan sonra
biz de isteriz volkanla komisyonumuzu :mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bu arada söylemeden edemeyeceğim...

Volkan abi de motosiklet.net'in Misafirlerinden... :mrgreen:

Her an okuyor olabilir. Kendisine selamlar... :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok ta yakışmış maşallah (tü,tü,tü,tü, 41 kere).Allah kaza bela vermesin.
Egsoz biraz yamukmu ne?:p
neyse Kütahya'ya geldiğinde düzeltiriz.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
02052007373largecd3.jpg


Bu fotoda şapkalı arkadaş kime benziyor,ya da o mu -----------rossi.:)

[NOT]Eklediğiniz tüm fotoları 1. mesaja taşıyorum[/NOT]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Volkan fotoları görünce aklıma eskişehir anılarım geliyo,,,

4 sene eskişehirde çalıştım,

hayalkahvesi ile buda yı iyi bilirim:p

yaza oradayım umarım görüşürüz,:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kırmızı güzel miş....Yakışmış da....Kırmızı olsun 2 fazla olsun....Buralara motorla bekleriz artık....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben hangi rengini alsam acaba :cherry: Bir türlü karar veremedim :mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Herşeyiyle çok güzel bir motorsiklet. Mutluluğun yüzünden okunuyor. Güle güle, keyifle, kazasız kullanasın.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
GüzeL bir tercih yapmışsın Viper.HayırLı günLerde,Güle GüLe kullanman diLegi iLe...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst