VINVIN(Hande)Kardeşimize Geçmiş Olsun Ziyaretine Davet!

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Yaklaşık 4 aydır ayaklarınla ilgili(ameliyat oldu) problemlerinden dolayı hasta yatağa mahkum olup ve hala fizik tedavisi süren arkadaşımız ve benimde çook sevdiğim, çok iyi kalpli, yardımsever VINVIN(Hande)'ı evinde MT ailesi olarak ziyaret etmek istiyoruz. Bu ziyaretimize katılmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum. Gerçekten kendisi çok mutlu olacaktır onun için katılımlarınızı bekliyorum.:rendeer:
Hande'cim biran önce iyileş çünki senide aramızda görmek istiyoruz:rendeer::rendeer:

Not: Ziyaret tarihi tam kesin olmamakla birlikte tahmini bu hafta (pazar) sonu yada gelecek hafta sonuna ayarlayalım (birlikte karar verelim).Tabiki Hande'yede sorup müsait olduğu günü öğreniriz.
Oturduğu yer Suadiye bunuda bilgi olarak yazmış olayım.

Ziyaret tarihi :
---------------------------------------------
30 Mart Pazar Saat Akşam 17.00
Buluşma yeri : Kadıköy Salı pazarı kurulduğu alan.(Burada toplanıp gidicez)
Farklı saatlerde gidecek olan arkadaşlarımızda Hande ile temasa geçip gidebilirler.




ZİYARETÇİ LİSTESİ
-----------------------------------------------------:
1- Jameika34 ve Sudenazzz
2- DARKDİAMOND
3- rebet(Aram)
4- Mete_han
5- Ümmet perkitan
6- pınarr
7- Skullhunter(Erhan)
8- tugcetugce
9- ihsanhakan
10-olcan138
11-Gece
12-delipoyraz
13-kıllıtarkan
14-erdinçpolat
15-Olcan138
16-Ozkansava
17-edy
18-arslanfb
19-
20-
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun deyince korktum birden Hakan abicim.İnşallah büyük bir rahatsızlığı yoktur Hande'nin.Sitemizin meleklerinden biridir kendisi.Allah'tan acil şifalar diliyorum.Eğer kararlaştırılan tarih,çalışma takvimime uygun olursa kesin gelmek isterim.Hatta tek ziyaret değilde farklı tarihlerde bile ziyaret organize edilebilir.Tekrar çok geçmiş olsun Arkadaşım:rendeer:.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim için birisi öpsün, bol bol sarılsın... :) Özge'ye de selamlar... :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
Hande kardesimize gecmis olsun dileklerimle beraber,en kisa surede eski sagligina kavusmasini diliyorum...
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
çok geçmiş olsun hande cabuk kalk ayaga 2 senedir yaprak sarması bekliyorum :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
kendisini tanımasam da çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yaklaşık 4 aydır ayaklarınla ilgili(ameliyat oldu) problemlerinden dolayı hasta yatağa mahkum olup ve hala fizik tedavisi süren arkadaşımız ve benimde çook sevdiğim, çok iyi kalpli, yardımsever VINVIN(Hande)'ı evinde MT ailesi olarak ziyaret etmek istiyoruz. Bu ziyaretimize katılmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum. Gerçekten kendisi çok mutlu olacaktır onun için katılımlarınızı bekliyorum.:rendeer:
Hande'cim biran önce iyileş çünki senide aramızda görmek istiyoruz:rendeer::rendeer:

Not: Ziyaret tarihi tam kesin olmamakla birlikte tahmini bu hafta (pazar) sonu yada gelecek hafta sonuna ayarlayalım (birlikte karar verelim).Tabiki Hande'yede sorup müsait olduğu günü öğreniriz.
Oturduğu yer Suadiye bunuda bilgi olarak yazmış olayım.

jameika hoca vallahi darıldım sana...vınvının siteden bir şekilde koptuğunun farkında herkes ama özel nedenleri vardır diye düşündüm ve canı sağolsun dedim...bu durumdan bihaberdim...keşke daha önce bizle paylaşsaydın be hocam...belkide kendisi istemez bu durumun bilinmesinden ama kulağımıza birileri fısıldamadı...vınvın dünya tatlısı biri...kardeşi too..

Allahtan şifa dilerim ...


fırsat olduğunda mutlak geleceğimi bilin...bu hafta sonu arkadaşlar Bahçelievler çocuk yurduna gidecekler...tabi ben bilmem herşeye uyarım...gidenin peşine takılırım...

ama ev ortamında kalabalıkda olmazki...nasıl olcak ..
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Hande ile ben zaten tel'den konuştum.böyle bir ziyaretin rahatsızlık boyutunuda düşünmedim değil. Kendisinin asla bu ziyaretten dolayı bir rahatsızlık duymayacağını ve çook sevineceğini ima etti. Amacımız zaten rahatsızlık vermek değil onu hasta yatağında kısa bir ziyaret etmek. Ziyaret tarihi birlikte karar verelim sadece gün olarak Pazar'a denk gelsin Hande için daha uygun olduğundan dolayı.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
handeye burdan geçmış olsun. umarım bır an önce eski sağlıgına kavuşur. tarih uygun olursa bende gelmek ısterım.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Vıvvın(hande) kendisini şahsen tanımasamda, jameika34(hakan) sayensinde çok tatlı ve yardım sever biri olduğunu biliyorum.böle bir organizasyonda bende olmak isterim.handecim allah acil şifalar versin.inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kovuşman dileğiyle,
sudenaz,
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:rendeer:Aslında haftaya pazar olsun rahat olsun...
Bu pazar bir ziyaretimiz daha var...
Bende katılmak isterim...
çok geçmiş olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Bu hafta sonu istanbuldayım... eğer organızasyon yapılırsa size katılabilirim...

benim de çok sevdiğim bi arkadaşıdır kendisi... büyük geçmiş olsun..

olmadı gelince ararım artık
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hadi yavff bende Hande neden ortada yok diyodum
en son yazın şile pikniğinde görmüştüm çok geçmiş
olsun Handeciğim :rendeer::rendeer::rendeer: umarım en kısa zamanda aramıza katılırsın.
Eğer gideceğiniz gün müsait olursam bende gelmek isterim.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
O zaman fuardan sonraki hafta olsun derim ben...
Bende geçmiş olsun deemk ve tanışmak istiyorum çünkü...
ama uymazsa ben bir ara kendimde ziyarette bulunurum...
Geçmiş olsun dileklerimi iletirsiniz...
Fuar kousuna gelince bende pazar günü sabah saatlerinde fuarda olmicam tedavim olacak çünkü... ancak akşama orda olacağım için ona göre kafamda program yapmışım pardon..
Hem ben böle aptilikler yapmazsam siz nasıl eğleneceksiniz:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst